Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/278727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorშაბურიშვილი, შოთა-
dc.contributor.authorხოშტარია, თორნიკე-
dc.date.accessioned2018-09-19T08:42:22Z-
dc.date.available2018-09-19T08:42:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/278727-
dc.description.tableofcontentsშესავალი--თავი I. სტრატეგიული მართვის პროცესი და სტრატეგიის ფორმულირების მიმდინარეობები--1.1 სტრატეგიული მართვის თეორიული ევოლუცი--1.2 სტრატეგიის ფორმულირების პროცესი და მისი კვლევის ძირითადი მიმდინარეობები--1.3 სტრატეგიის ფორმულირების მოდელები--თავი II . ბიზნესის სტრატეგია სამრეწველო საწარმოებში--2.1 ბიზნესის სტრატეგიის არსი--2.2 სტრატეგიული დაგეგმვის მნიშვნელობა და მისი გავლენა საწარმოების შედეგებზე-- 2.3 ბიზნესის სტრატეგია და საწარმოების შედეგები--თავი III. კვლევის მეთოდოლოგია და მონაცემთა ანალიზი-- 3.1 კვლევის მეთოდოლოგია--3.2 კვლევის მახასიათებლები (ვალიდობა და სანდოობა) და ფაქტორული ანალიზი--3.3 ჰიპოთეზების შემოწმება--დასკვნა--გამოყენებული ლიტერატურა--დანართი.-
dc.format.extent355 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceბიზნესის სტრატეგიის გავლენა საწარმოების საქმიანობის შედეგებზე საქართველოში/თორნიკე, ხოშტარია; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ. ხელმძღვანელი:/შოთა, შაბურიშვილი; ივანე ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახელმწიფო უნ-ტი., 2018-355 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectბიზნესიen_US
dc.subjectსაწარმოების ტექნოლოგიური პროცესებიen_US
dc.titleბიზნესის სტრატეგიის გავლენა საწარმოების საქმიანობის შედეგებზე საქართველოშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf17.8 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.