Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/7321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorთაყნიაშვილი, გურამ-
dc.contributorიოსავა, თ.-
dc.contributor.authorბიბლიოთეკათმცოდნეობისა და საბიბლიოთეკო სტანდარტების განყოფილება-
dc.contributor.authorსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა-
dc.contributor.editorზამბახიძე, ლეილა-
dc.date.accessioned2012-12-13T07:56:53Z-
dc.date.available2012-12-13T07:56:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn978-9941-0-3879-2-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/7321-
dc.description.tableofcontentsშესავალი--საბიბლიოთეკო მარკეტინგის არსი და კონცეფცია--საბიბლიოთეკო მარკეტინგის ძირითადი სახეები--საბიბლიოთეკო მარკეტინგთან დაკავშირებული ზოგიერთი ტერმინები--მარკეტინგის სახეები საქართველოს უნივერსალურ სამეცნიერო ბიბლიოთეკებში-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
dc.subjectბიბლიოთეკაen_US
dc.subjectმარკეტინგიen_US
dc.subjectსამეცნიერო ბიბლიოთეკაen_US
dc.titleსაბიბლიოთეკო მარკეტინგიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sabiblioteko_Marketingi.pdf120.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.