Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/140035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorვახტანგოვი, ალექსანდრე-
dc.contributor.authorზუბაშვილის, ვაჟა-
dc.date.accessioned2016-02-03T11:12:32Z-
dc.date.available2016-02-03T11:12:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/140035-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I - რეკლამა თანამედროვე ინფორმაციულ საზოგადოებაში -- 1.1.ინფორმაციული/პოსტინდუსტრიული საზოგადოების არსი და არსებითი მახასიათებლები -- 1.2. რეკლამა მაკლუენის „მედიის გაგების“ განზომილებაში -- 1.3. რეკლამის გავლენა -- თავი II - სატელევიზიო რეკლამა -- 2.1. სატელევიზიო რეკლამის სპეციფიკა -- 2.2. როგორ იქმნება სატელევიზიო რეკლამა -- 2.3. სატელევიზიო რეკლამის სტრუქტურა -- 2.3.1. სატელევიზიო სარეკლამო რგოლის სცენარი -- 2.3.2. სარეკლამო რგოლის სარეჟისორო სცენარი და მონტაჟი -- თავი III - XX საუკუნის 90-იანი წლების ქართული სატელევიზიო რეკლამა: წანამძღვრები, განვითარება და აუდიო-ვიზუალური ტექნოლოგიები -- 3.1.რეკლამა საქართველოს ტელევიზიაში: წანამძღვრები და სატელევიზიო რეკლამა XX საუკუნის 80-იან წლებში -- 3.2. XX საუკუნის 90-იანი წლების ქართული სატელევიზიო რეკლამა -- 3.2.1.ქართული სატელევიზიო რეკლამა 90-იანი წლების პირველ ნახევარში -- 3.2.2. ქართული სატელევიზიო რეკლამა 90-იანი წლების მეორე ნახევარში -- 3.3. სატელევიზიო პოლიტიკური რეკლამა -- 3.4. სოციალური რეკლამა -- დასკვნა -- ბიბლიოგრაფია.-
dc.format.extent120 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceსარეკლამო სახე/ხატის შექმნის აუდიო-ვიზუალური ტექნოლოგიები XX საუკუნის 80-90-იანი წლების ქართულ სატელევიზიო რეკლამაში (რეჟისურის ასპექტები)/ვაჟა ზუბაშვილის; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ალექსანდრე ვახტანგოვი; საქ. შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნ–ტი; თბ., 2015–120 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectაუდიო-ვიზუალური ტექნოლოგიებიen_US
dc.subjectსარეკლამო სახეen_US
dc.subjectქართული სატელევიზიო რეკლამაen_US
dc.titleსარეკლამო სახე/ხატის შექმნის აუდიო-ვიზუალური ტექნოლოგიები XX საუკუნის 80-90-იანი წლების ქართულ სატელევიზიო რეკლამაში (რეჟისურის ასპექტები)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf1.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati kart..pdf426.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati rus..pdf317.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.