Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/143852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგვენცაძე, მზია-
dc.contributor.authorმინდაძე, ივანე-
dc.date.accessioned2016-03-01T12:47:02Z-
dc.date.available2016-03-01T12:47:02Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/143852-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– § 1 სადისერტაციო ნაშრომის მიზანი–– § 2 პრობლემის აქტუალურობა–– § 3 სადისერტაციო ნაშრომის თეორიული მნიშვნელობა–– § 4 სადისერტაციო ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობა–– § 5 ემპირიული მასალის ზოგადი დახასიათება–– § 6 სადისერტაციო ნაშრომის სტრუქტურა–– თავი I კომუნიკაციური დიდაქტიკის ძირითადი პრინციპები–– 1. კომუნიკაციური დიდაქტიკისა ჩამოყალიბების წინაპირობები–– 1.1. პოლიტიკურ-საზოგადოებრივი ვითარება–– 2. გრამატიკულ-მთარგმნელობითი მეთოდი–– 3. აუდიო-ლინგვალური მეთოდი–– 3.1. ბიჰევიორიზმი–– 3.2. აუდიო-ლინგვალური მეთოდის ძირითადი მახასიათებლები–– 4. კომუნიკაცია როგორც კომუნიკაციური სწავლების მიზანი–– 4.1. კომუნიკაციური დიდაქტიკის ლინგვისტური და ფსიქოლოგიური საფუძვლები–– 5. პრაგმატულ-ფუნქციონალური კონცეფცია–– 6. ინტერკულტურული კონცეფცია როგორც კომუნიკაციური კონცეფციის შევსება–– 7. უცხო ენების სწავლების ქართულ-საბჭოური და პოსტსაბჭოური გამოცდიელბა (მოკლე ექსკურსი)–– თავი 2 დისკუსიის/არგუმენტირების ადგილი უცხო ენის სწავლების თანამედროვე კონცეფციებში–– 1. ევროსაბჭოს მიერ დამტკიცებული «ენების სწავლის–– სწავლების და შეფასების ერთიანი ევროპული სარეკომენდაციო ჩარჩო»–– 2. დისკუსია/არგუმენტირება გერმანულ სასწავლო გეგმებში; 3. უცხო ენის სწავლების მიზნები და ამოცანები საქართველოს განათლების რეფორმის ფარგლებში–– თავი 3 დისკუსია როგორც ენობრივი ქმედება–– 1. დისკუსია როგორც აზრობრივ-ლოგიკური ფენომენი–– 2. დისკუსიის ტიპოლოგიური მახასიათებლები–– 2. 1. სიტუაციურ-პრაგმატული ასპექტი–– 2.2. სემანტიკური ასპექტი–– 3. არგუმენტირება როგორც დისკუსიის ძირითადი სტრუქტურული ერთეული–– თავი 4 დისკუსია როგორც ენობრივი ფენომენი–– 4.1. სინტაქტიკური ასპექტი–– 4.2. სემანტიკური ასპექტი–– 4.3. პრაგმატული ასპექტი–– თავი 5 დისკუსიის ელემენტების სწავლება გერმანული ენის თანამედროვე სახელმძღვანელოებში–– 5.1. გერმანიაში გამოცემული სახელმძღვანელოები–– 5. 2. საქართველოში გამოცემული სახელმძღვანელოები–– 5.2.1. საშულო ზოგადსაგნმანათლებლო სკოლების სახელმძღვანელოები–– 5.2.2. უმაღლესი სასწავლებლების გერმანისტიკის სპეციალობისთვის შექმნილი თანამედროვე სახელმძღვანელოები–– თავი 6 ერთიანი ეროვნული გამოცდები და საკვლევი პრობლემა–– 6.1 გერმანული ენის გამოცდის სტატისტიკური ანალიზი და საკვლევი პრობლემა–– 6.2 გერმანული ენის ტესტის მეშვიდე დავალების შინაარსობრივი ანალიზი და საკვლევი პრობლემა–– თავი 7 დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა (შემაჯამებელი ასპექტი)–– თავი 8 მეთოდური რეკომენდაციები–– 8.1. ზოგადი სახის რეკომენდაციები–– 8. 2. კერძო სახის რეკომენდაციები–– ლიტერატურა.-
dc.format.extent135 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceკომუნიკაციური დიდაქტიკა და დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა / ივ. მინდაძე: დის... პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძ: მზია გვენცაძე; სამეცნ. კონსულ: ეკატერინე შავერდაშვილი; თსუ; 2006-135გვ.--ბიბლიოგრ: გვ. 130-134.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectმეთოდიკაen_US
dc.subjectგანათლებაen_US
dc.subjectგრამატიკაen_US
dc.subjectლინგვისტიკაen_US
dc.titleკომუნიკაციური დიდაქტიკა და დისკუსია როგორც სწავლების ფორმაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf829.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.