Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/143852
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | გვენცაძე, მზია | - |
dc.contributor.author | მინდაძე, ივანე | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-01T12:47:02Z | - |
dc.date.available | 2016-03-01T12:47:02Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/143852 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი–– § 1 სადისერტაციო ნაშრომის მიზანი–– § 2 პრობლემის აქტუალურობა–– § 3 სადისერტაციო ნაშრომის თეორიული მნიშვნელობა–– § 4 სადისერტაციო ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობა–– § 5 ემპირიული მასალის ზოგადი დახასიათება–– § 6 სადისერტაციო ნაშრომის სტრუქტურა–– თავი I კომუნიკაციური დიდაქტიკის ძირითადი პრინციპები–– 1. კომუნიკაციური დიდაქტიკისა ჩამოყალიბების წინაპირობები–– 1.1. პოლიტიკურ-საზოგადოებრივი ვითარება–– 2. გრამატიკულ-მთარგმნელობითი მეთოდი–– 3. აუდიო-ლინგვალური მეთოდი–– 3.1. ბიჰევიორიზმი–– 3.2. აუდიო-ლინგვალური მეთოდის ძირითადი მახასიათებლები–– 4. კომუნიკაცია როგორც კომუნიკაციური სწავლების მიზანი–– 4.1. კომუნიკაციური დიდაქტიკის ლინგვისტური და ფსიქოლოგიური საფუძვლები–– 5. პრაგმატულ-ფუნქციონალური კონცეფცია–– 6. ინტერკულტურული კონცეფცია როგორც კომუნიკაციური კონცეფციის შევსება–– 7. უცხო ენების სწავლების ქართულ-საბჭოური და პოსტსაბჭოური გამოცდიელბა (მოკლე ექსკურსი)–– თავი 2 დისკუსიის/არგუმენტირების ადგილი უცხო ენის სწავლების თანამედროვე კონცეფციებში–– 1. ევროსაბჭოს მიერ დამტკიცებული «ენების სწავლის–– სწავლების და შეფასების ერთიანი ევროპული სარეკომენდაციო ჩარჩო»–– 2. დისკუსია/არგუმენტირება გერმანულ სასწავლო გეგმებში; 3. უცხო ენის სწავლების მიზნები და ამოცანები საქართველოს განათლების რეფორმის ფარგლებში–– თავი 3 დისკუსია როგორც ენობრივი ქმედება–– 1. დისკუსია როგორც აზრობრივ-ლოგიკური ფენომენი–– 2. დისკუსიის ტიპოლოგიური მახასიათებლები–– 2. 1. სიტუაციურ-პრაგმატული ასპექტი–– 2.2. სემანტიკური ასპექტი–– 3. არგუმენტირება როგორც დისკუსიის ძირითადი სტრუქტურული ერთეული–– თავი 4 დისკუსია როგორც ენობრივი ფენომენი–– 4.1. სინტაქტიკური ასპექტი–– 4.2. სემანტიკური ასპექტი–– 4.3. პრაგმატული ასპექტი–– თავი 5 დისკუსიის ელემენტების სწავლება გერმანული ენის თანამედროვე სახელმძღვანელოებში–– 5.1. გერმანიაში გამოცემული სახელმძღვანელოები–– 5. 2. საქართველოში გამოცემული სახელმძღვანელოები–– 5.2.1. საშულო ზოგადსაგნმანათლებლო სკოლების სახელმძღვანელოები–– 5.2.2. უმაღლესი სასწავლებლების გერმანისტიკის სპეციალობისთვის შექმნილი თანამედროვე სახელმძღვანელოები–– თავი 6 ერთიანი ეროვნული გამოცდები და საკვლევი პრობლემა–– 6.1 გერმანული ენის გამოცდის სტატისტიკური ანალიზი და საკვლევი პრობლემა–– 6.2 გერმანული ენის ტესტის მეშვიდე დავალების შინაარსობრივი ანალიზი და საკვლევი პრობლემა–– თავი 7 დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა (შემაჯამებელი ასპექტი)–– თავი 8 მეთოდური რეკომენდაციები–– 8.1. ზოგადი სახის რეკომენდაციები–– 8. 2. კერძო სახის რეკომენდაციები–– ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 135 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | კომუნიკაციური დიდაქტიკა და დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა / ივ. მინდაძე: დის... პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძ: მზია გვენცაძე; სამეცნ. კონსულ: ეკატერინე შავერდაშვილი; თსუ; 2006-135გვ.--ბიბლიოგრ: გვ. 130-134.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | მეთოდიკა | en_US |
dc.subject | განათლება | en_US |
dc.subject | გრამატიკა | en_US |
dc.subject | ლინგვისტიკა | en_US |
dc.title | კომუნიკაციური დიდაქტიკა და დისკუსია როგორც სწავლების ფორმა | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 829.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.