Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/152785
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ონიანი, გიგლა | - |
dc.contributor.advisor | მორალიშვილი, თამაზ | - |
dc.contributor.author | ჯინჯიხაძე, გიორგი | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-15T11:26:24Z | - |
dc.date.available | 2016-04-15T11:26:24Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/152785 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი–– თავი I. სასწავლო საქმიანობის სუბიექტის ფორმირების თეორიული საფუძვლები არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის პროცესში–– § 1. სასწავლო საქმიანობის ფსიქოლოგიურ-პედაგოგიური კონცეფციები–– 1.1.სასწავლო საქმიანობა ფსიქოლოგიურ ლიტერატურაში–– 1.2.სასწავლო საქმიანობა პედაგოგიკურ ლიტერატურაში–– § 2. მათემატიკური ხასიათის სასწავლო საქმიანობა–– § 3. ცნებები ”ამოცანა” და ”არასტანდარტული მათემატიკური ამოცანა” თანამედროვე მეცნიერულ გამოკვლევებში–– § 4. არასტანდარტული ამოცანა როგორც ძირითადი (საბაზო) სკოლის მათემატიკის კურსის ამოცანათა სისტემის––ელემენტი–– თავი II. არასტანდარტული ამოცანა–– როგორც მათემატიკური განათლების შემადგენელი კომპონენტ––§ 1. არასტანდარტული ამოცანების მნიშვნელობა მათემატიკის სწავლების პრაქტიკაში––§ 2. არასტანდარტულ ამოცანებზე მუშაობის მეთოდიკა–– § 3. არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის ხერხები–– § 4. პედაგოგიური ექსპერიმენტი–– დასკვნა–– ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 127 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | ქუთაისი | en_US |
dc.source | სასწავლო საქმიანობის სუბიექტის ფორმირება საბაზო (ძირითად) სკოლაში არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის სწავლების მეშვეობით / გ. ჯინჯიხაძე: დის... პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღ. გ. ონიანი; თ. მორალიშვილი; ქუთ. აკ. წერეთლის სახ. უნ-ტი., 2006-127გვ. -- ბიბლიოგრ: 118-127გვ.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | მათემატიკა | en_US |
dc.subject | აღზრდის თეორია | en_US |
dc.subject | მეთოდიკა | en_US |
dc.title | სასწავლო საქმიანობის სუბიექტის ფორმირება საბაზო (ძირითად) სკოლაში არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის სწავლების მეშვეობით | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.