Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/154172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorცარციძე, ნანა-
dc.contributor.authorაბზიანიძე, მაია-
dc.date.accessioned2016-04-25T12:01:27Z-
dc.date.available2016-04-25T12:01:27Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/154172-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– თავი I. უფროსი სკოლამდელი ასაკის ბავშვთა სკოლისათვის მზაობა–– სკოლაში სწავლისათვის ბავშვის მოუმზადებლობის კრიტერიუმები–– 1.2 სკოლამდელი ასაკის ბავშვთა ურთიერთობა მშობლებთან–– თავი II. ბავშვთა სახლის აღსაზრდელები–– 2.1 ზოგადი მონაცემები ბავშვთა სახლების შესახებ–– 2.2 ბავშვთა სახლის აღსაზრდელთა ფსიქიკური განვითარება–– 2.3 განვითარებაში შეფერხების მქონე ბავშვები–– მათი ადრეული გამოვლენა–– დიაგნოსტიკა და კორექცია–– ფსიქიკურ განვითარებაში შეფერხების მქონე ბავშვთა ფსიქო- პედაგოგიური თავისებურებები–– თავი III. ბავშვთა სახლის აღსაზრდელთა სკოლისათვის მზაობის–– კვლევა და რეკომენდაციები–– 3.1 კვლევის მეთოდები–– 3.2 კვლევის შედეგების ანალიზი–– 3.3 საკორექციო-საგანმანათლებლო ღონისძიებები და რეკომენდა- ციები ბავშვთა სახლის პედაგოგებისა და ფსიქოლოგებისათვის–– დასკვნები–– ლიტერატურა.-
dc.format.extent126 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceსოციალურად დაუცველ ბავშვთა სკოლისათვის მზაობის ფსიქო-პედაგოგიური ასპექტები (ბავშვთა სახლის მაგალითზე) / მ. აბზიანიძე: პედ. მეცნ. კანდ. დის. სამეცნ. ხელმძღ. ნ. ცარციძე., კორექციული პედაგოგიკა; 2006–126. ბიბლიოგრ: 111–126 გვ.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectპედაგოგიკაen_US
dc.subjectფსიქოლოგიაen_US
dc.subjectბავშვის აღზრდაen_US
dc.titleსოციალურად დაუცველ ბავშვთა სკოლისათვის მზაობის ფსიქო-პედაგოგიური ასპექტები (ბავშვთა სახლის მაგალითზე)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf771.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.