ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/157529
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.author | ლობჟანიძე, სოფიკო | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-30T08:27:46Z | - |
dc.date.available | 2016-05-30T08:27:46Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/157529 | - |
dc.description.tableofcontents | სადისერტაციო ნაშრომის ზოგადი დახასიათება–– შესავალი–– თავი პირველი –– აღზრდის ეთიკური პრინციპების ევოლუცია პოლითეისტურ ეპოქათა დიაქრონიულ ჭრილში–– 1.1.ანტიკური ეპოქის საღვთო და სამოქალაქო კონვენციები–– 1.2.პაიდეია, როგორც ელინური ცივილიზაციის მარკერი–– 1.3.აღზრდის ეთიკური პრინციპები სოკრატეს ეპოქაში და შემდგომ–– 1.3.1.პლატონი–– 1.3.2. არისტოტელე–– 1.4.ეთიკური აღზრდის პრინციპები ელინისტურ ეპოქაში–– 1.5.ელინისტური მატრიცის ქართული ვერსია–– 1.6.აღზრდის ეთიკური პრინციპები აქემენიდურ ირანში–– 1.7.ელინისტური მატრიცის ებრაული ვერსია–– 1.8.ელინისტური მატრიცის რომაული ვერსია–– თავი მეორე–– აღზრდის ეთიკური პრინციპების ევოლუცია მონოთეისტურ ეპოქათა დიაქრონიულ ჭრილში–– 2.1. მონოთეისტურ ეპოქათა საღვთო და სამოქალაქო კონვენციები–– 2.2.აღზრდის ეთიკური პრინციპები ადრეულ ქრისტიანობაში–– 2.2.1. კლიმენტი ალექსანდრიელი–– 2.2.2. წმ. იოანე ოქროპირ––2.2.3. ნეტარი ავგუსტინე–– 2.2.4. ჭეშმარიტი ქრისტიანის აღზრდის ორი გზა–– 2.3.აღზრდის ეთიკური პრინციპები სასანიდურ ირანში–– 2.4.აღზრდის ეთიკური პრინციპები რაბინულ იუდაიზმში–– 2.5.აღზრდის ეთიკური პრინციპები ადრეულ (ხალიფთა პერიოდის) ისლამში–– თავი მესამე–– ეთიკური აღზრდის პრინციპები მონოთეისტურ აბსოლუტურ მონარქიათა სეკულარიზაციის დიაქრონიულ ჭრილში–– 3.1.ზნეობრივი აღზრდის სამეფო და სარაინდო მატრიცა–– 3.2.ზნეობრივი აღზრდის რენესანსული მატრიცა––3.3.ეთიკური აღზრდის თავისებურებანი სექტანტებთან–– თავი მეოთხე –– აღზრდის ეთიკურ პრინციპთა ევოლუცია ანთროპოცენტრულ იდეოლოგიათა დიაქრონიულ ჭრილში–– 4.1.“ედემის სინდრომი” და იან ამოს კომენიუსის პედაგოგიური მოძღვრება–– 4.2.განმანათლებლობის მატრიცის სინქრონიული ვერსიები–– 4.3.განმანათლებლობის მატრიცის ფორმირება - ინგლისური ვერსია ––4.4.განმანათლებლობის მატრიცის დეფინიციის პრობლემა––4.5.განმანათლებლობის მატრიცის გერმანული ვერსიები–– 4.6.განმანათლებლობის მატრიცის გერმანულენოვანი ვერსიები _ ფილანტროპიზმ––4.7.განმანათლებლობის მატრიცის ფრანგულენოვანი ვერსიები––4.8.განმანათლებლობის მატრიცის ქართული ვერსია–– 4.9.განმანათლებლობის მატრიცის ამერიკული ვერსია–– თავი მეხუთე –– აღზრდის ეთიკური პრინციპების ევოლუცია ლიბერალურ–– ტოტალიტარულ და გლობალურ იდეოლოგიათა დიაქრონიულ ჭრილებსა და სინქრონიაში–– 5.1.დედაენოვანი სკოლისა და ზნეობრივი აღზრდის ურთიერთობის პრობლემა ლიბერალურ-დემოკრატიულ ნააზრევში–– 5.2.ტოტალიტარიზმი და “ახალი ადამიანის” შექმნის მცდელობა–– 5.3.ზნეობრივი აღზრდის ორიენტირები კონფესიურ და ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში პოსტტოტალიტარული და პოსტათეისტური სივრცის გამოცდილების მაგალითზე–– ძირითადი დასკვნები–– გამოყენებული ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 363 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | აღზრდის ეთიკური პრინციპები ეპოქალური ცვალებადობის შუქზე /სოფიკო ლობჟანიძე : დის... პედ.მეცნ.დოქტ. / ისტ. და ეთნოლ. ინ-ტი - თბ., 2006 - 363გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 300-328(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | განათლება | en_US |
dc.subject | ზოგადი პედაგოგიკა | en_US |
dc.subject | აღზრდის ეთიკა | en_US |
dc.subject | პედაგოგიკის თეორია | en_US |
dc.title | აღზრდის ეთიკური პრინციპები ეპოქალური ცვალებადობის შუქზე | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება