Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/159830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | დავითაშვილი, ნოდარ | - |
dc.contributor.author | შარაშენიძე, გური | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-06T12:53:23Z | - |
dc.date.available | 2016-06-06T12:53:23Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/159830 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი–– თავი I. ლიტერატურის მიმოხილვა–– თემის აქტუალურობა და კვლევის მიმართულების ჩამოყალიბება–– თავი II. ვაგონების მექანიკურ გადაცემათა კონსტრუირებისა და დინამიკური კვლევის თეორიული საფუძვლები–– 2.1. ვაგონების არსებული სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემების კონსტრუქციული ოპტიმიზაცია–– 2.2. ვაგონის ბორბალზე ხუნდების ორმხრივი დაწოლის მქონე საერთო ამძრავიანი ოპტიმალური სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემის ანალიზური გამოკვლევა–– 2.3. ვაგონის ბორბალზე ხუნდების ცალმხრივი დაწოლის მქონე სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემის დინამიკური ანალიზი–– 2.4. მექანიკურ გადაცემათა დინამიკური მოდელების შექმნის თეორიული წინამძღვარები–– მეორე თავის დასკვნები–– თავი III. ვაგონების მექანიკურ გადაცემათა დინამიკური მოდელები–– 3.1. ვაგონების სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემის დინამიკური მოდელები–– 3.2. ბარბაცა-დგუშოვანი ჯგუფის მქონე ვაგონის დახურულ მექანიკურ გადაცემათა დინამიკური მოდელები ღრეჩოების გათვალისწინებით–– 3.3. კარდანულ-რედუქტორული გადაცემის ჰუკის სახსრის დინამიკური მოდელი ღრეჩოების გათვალისწინებით–– მესამე თავის დასკვნები–– თავი IV. ვაგონების ღრეჩოებიანი მექანიკური გადაცემების ცვლადი დინამიკური პარამეტრების კვლევის მათემატიკური აპარატი–– 4.1. ვაგონების ღრეჩოებიანი მექანიკური გადაცემების კინეტიკური ენერგიის განსაზღვრა–– 4.2. ღრეჩოებიანი მექანიკური გადაცემების დამატებით მოძრაობათა განზოგადოებული ძალების ანალიზური გამოკვლევა–– 4.3. ვაგონების მექანიკური გადაცემების სახსრულ შეერთებებში რეაქციისა და ხახუნის ძალების ანალიზური გამოკვლევა ღრეჩოების გათვალისწინებით–– 4.4 ვაგონების ღრეჩოებიანი მექანიკურ გადაცემათა ძირითადი ცვლადი მახასიათებელი პარამეტრების სიზუსტის ანალიზური გამოკვლევა–– მეოთხე თავის დასკვნები–– თავი V. ვაგონების ღრეჩოებიანი მექანიკური გადაცემების დამატებით მოძრაობათა დიფერენციალური განტოლებების ფორმალიზაცია–– 5.1. სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემის დამატებითი თავისუფალი მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებები–– 5.2. სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემის დამატებითი წყვეტილ-კონტაქტური მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებები–– 5.3. სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემის კონტაქტური მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებები–– მეხუთე თავის დასკვნები–– თავი VI. ვაგონების ღრეჩოებიან მექანიკურ გადაცემათა დინამიკური ანალიზი დარტყმებისა და ბერკეტების დრეკადობის გათვალისწინებით–– 6.1. მექანიკურ გადაცემათა ბერკეტების დრეკადი დეფორმაციების გამოკვლევა–– 6.2. მექანიკურ გადაცემათა სიხისტის დაყვანილი კოეფიციენტის განსაზღვრა 6.3. მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებები დრეკადობის გათვალისწინებით–– 6.4. ღრეჩოებიან სახსრულ შეერთებებში მექანიკური დარტყმების დინამიკური ანალიზი–– მეექვსე თავის დასკვნები–– თავი VII. ვაგონის ღრეჩოებიან მექანიკურ გადაცემათა დინამიკური გამოკვლევა გამოთვლითი ექსპერიმენტის რეალიზაციის მიხედვით–– 7.1. მექანიკურ გადაცემათა სახსრულ შეერთებაში არსებული ღრეჩოს გავლენა დარტყმით მოვლენებზე და რეაქციის ძალების აღძვრის პირობებზე–– 7.2. ღრეჩოს და ხახუნის ძალის გავლენა სამუხრუჭე გადაცემის შემსრულებელი კვანძის დინამიკაზე–– 7.3. ღრეჩოს, ხახუნისა და გარე ძალების გავლენა სამუხრუჭე შემსრულებელი კვანძის პარამეტრების სიზუსტეზე–– 7.4. ვაგონების მექანიკურ გადაცემათა გამოკვლევა დრეკადობის გათვალისწინებით–– 7.5. ღრეჩოს სიდიდის ოპტიმიზაცია ვაგონების მექანიკურ გადაცემათა საიმედობის ამაღლებისა და მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად–– მეშვიდე თავის დასკვნები–– საერთო დასკვნები–– ლიტერატურა–– დანართი. | - |
dc.format.extent | 348 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | ვაგონების მექანიკურ გადაცემათა ძირითადი კონსტრუქციული და დინამიური მახასიათებლების ოპტიმიზაცია საიმედობის ამაღლებისა და რკინიგზაზე მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველყოფისათვის/ გ.შარაშენიძე : დის... ტექნ.მეცნ.დოქტ. / სამეცნ. ხელმძღვ. ნოდარ დავითაშვილი = სტუ - თბ., 2006 – 348 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 270-284(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | ტექნიკა | en_US |
dc.subject | სარკინიგზო ტრანსპორტი | en_US |
dc.subject | ეკონომიკა | en_US |
dc.title | ვაგონების მექანიკურ გადაცემათა ძირითადი კონსტრუქციული და დინამიკური მახასიათებლების ოპტიმიზაცია საიმედობის ამაღლებისა და რკინიგზაზე მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველყოფისათვის | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 2.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.