Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმარგველაშვილი, მ.-
dc.contributor.authorმელაძე, მაია-
dc.date.accessioned2016-06-30T10:56:01Z-
dc.date.available2016-06-30T10:56:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163526-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– თავი 1 ტურისტული პროდუქტის თავისებურებანი და მისი რეალიზაციის ფორმები–– 1.1 ტურისტული პროდუქტი, როგორც განსაკუთრებული საქონელი და მის რეალიზაციაზე მოქმედი ფაქტორები–– 1.2 მოგზაურობის მოტივაცია და ტურისტული პროდუქტის სახეები–– 1.3 ტურისტული პროდუქტის გაყიდვის ახალი ტექნოლოგიები–– თავი 2 ტურიზმის განვითარების ძირითადი მაჩვენებლები–– 2.1ტურიზმის განვითარების მსოფლიო მიმოხილვა–– 2.2საქართველოს ტურიზმი XXI საუკუნის მიჯნაზე–– 2.3ტურისტულ პროდუქტზე მოთხოვნის თავისებურებანი–– თავი 3 ტურისტული პროდუქტის სრულყოფის პერსპექტივები საქართველოში–– 3.1 საქართველოს ტურიზმის მდგრადი განვითარება–– 3.2 აბრეშუმის გზის ტურისტული პროდუქტი–– 3.3 საქართველოში ტურისტულ პროდუქტზე მოთხოვნის განვითარების პერსპექტივები––დასკვნები და წინადადებები–– გამოყენებული ლიტერატურა–– დანართი-
dc.format.extent237 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceტურისტული პროდუქტის ფორმირების თავისებურებანი საქართველოში / მ. მელაძე; ფილოსოფ. დოქტ. აკად ხარისხ. ბიზნესის მართვაში / სამეცნ. ხელმძღვ. მ. მარგველაშვილი; თსუ., 2008 – 237 გვ. – – ბიბლიოგრ: გვ. 210 – 219.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectეკონომიკაen_US
dc.subjectტურიზმიen_US
dc.subjectკომერცია და მარკეტინგიen_US
dc.titleტურისტული პროდუქტის ფორმირების თავისებურებანი საქართველოშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf1.4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.