ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163526
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorმარგველაშვილი, მ.-
dc.contributor.authorმელაძე, მაია-
dc.date.accessioned2016-06-30T10:56:01Z-
dc.date.available2016-06-30T10:56:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163526-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– თავი 1 ტურისტული პროდუქტის თავისებურებანი და მისი რეალიზაციის ფორმები–– 1.1 ტურისტული პროდუქტი, როგორც განსაკუთრებული საქონელი და მის რეალიზაციაზე მოქმედი ფაქტორები–– 1.2 მოგზაურობის მოტივაცია და ტურისტული პროდუქტის სახეები–– 1.3 ტურისტული პროდუქტის გაყიდვის ახალი ტექნოლოგიები–– თავი 2 ტურიზმის განვითარების ძირითადი მაჩვენებლები–– 2.1ტურიზმის განვითარების მსოფლიო მიმოხილვა–– 2.2საქართველოს ტურიზმი XXI საუკუნის მიჯნაზე–– 2.3ტურისტულ პროდუქტზე მოთხოვნის თავისებურებანი–– თავი 3 ტურისტული პროდუქტის სრულყოფის პერსპექტივები საქართველოში–– 3.1 საქართველოს ტურიზმის მდგრადი განვითარება–– 3.2 აბრეშუმის გზის ტურისტული პროდუქტი–– 3.3 საქართველოში ტურისტულ პროდუქტზე მოთხოვნის განვითარების პერსპექტივები––დასკვნები და წინადადებები–– გამოყენებული ლიტერატურა–– დანართი-
dc.format.extent237 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceტურისტული პროდუქტის ფორმირების თავისებურებანი საქართველოში / მ. მელაძე; ფილოსოფ. დოქტ. აკად ხარისხ. ბიზნესის მართვაში / სამეცნ. ხელმძღვ. მ. მარგველაშვილი; თსუ., 2008 – 237 გვ. – – ბიბლიოგრ: გვ. 210 – 219.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectეკონომიკაen_US
dc.subjectტურიზმიen_US
dc.subjectკომერცია და მარკეტინგიen_US
dc.titleტურისტული პროდუქტის ფორმირების თავისებურებანი საქართველოშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf1.4 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება