Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/164506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorამირეჯიბი, კონსტანტინე-
dc.contributor.authorაბულაძე, გურამ-
dc.date.accessioned2016-07-06T10:45:57Z-
dc.date.available2016-07-06T10:45:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/164506-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– 1 . ლიტერატურის მიმოხილვა–– 2 . შედეგები და მათი განსჯა–– 2 . 1 . ქუჩის ხელოვნური განათება–– 2 . 1 . 1 . ხელოვნური განათების ისტორია და დღევანდელობა–– 2 . 1 . 2 .ხელოვნური განათება საქართველოში–– 2 . 1 . 3 . ქუჩის განათების სტრუქტურული ელემენტები–– 2 . 1 . 4 . ქუჩის განათების ძირითადი ამოცანები–– 2 . 1 . 5 . სინათლის წყაროები–– გასანათებელი მოწყობილობები და საშუალებები ქალაქში–– 2 . 1 . 6 . ქუჩის სავალი ნაწილებისა და ტროტუარების განათება–– 2 . 1 . 7 . ქუჩის გამანათებელი მოწყობილობების საყრდენი საშუალებები–– 2 . 1 . 8 . შუქნიშნები და შუქსიგნალიზაცია ქალაქის ქუჩებში–– 2 . 1 . 9 . შენობა-ნაგებობათა განათება ქალაქის ქუჩებში–– 2 . 1 . 10 . შენობა-ნაგებობების–– მონუმენტებისა და ძეგლების განათება–– 2 . 1 . 11 . ქალაქის მოედნის განათება–– 2 . 1 . 12 . ქალაქის ცენტრის განათება–– 2 . 1 . 13 . ქალაქის შადრევნების–– წყლის სარკეებისა–– ბაღ-პარკებისა და სკვერების განათება–– 2 . 1 . 14 . ქალაქის ქუჩების საზეიმო განათება –– 2 . 1 . 15 . ფერი განათებით სისტემებში–– 2 . 2 . რეკლამა ქალაქის ქუჩებში–– 2 . 2 . 1 . რეკლამის ისტორია და დღევანდელობა–– 2 . 2 . 2 . რეკლამა საქართველოში–– 2 . 2 . 3 . რეკლამის კლასიფიკაცია და ძირითადი პრინციპებ–– 2 . 2 . 4 . გარე გამომსახველობითი რეკლამა–– 2 . 2 . 5 . სარეკლამო ფარები–– პლაკატები და აფიშები–– 2 . 2 . 6 . გარე რეკლამის არასტანდარტული საშუალებები–– 2 . 2 . 7 . სარეკლამო ტუმბოები–– 2 . 2 . 8 . სარეკლამო ვიტრინები–– 2 . 2 . 9 . ფერი რეკლამაში–– 2 . 2 . 10 . რეკლამის განთავსების ადგილი და მასშტაბი; 2 . 3 . შუქრეკლამა ქალაქის ქუჩებში–– 2 . 3 . 1 . შუქრეკლამის სახეები–– 2 . 3 . 2 . განათებული ვიტრინები–– 2 . 3 . 3 . სარეკლამო დასახელებები და წარწერები–– 2 . 3 . 4 . ელექტრო-დინამიური რეკლამა - „მოძრავი სტრიქონი“–– 2 . 3 . 5 . შუქრეკლამის ფარები–– 2 . 3 . 6 . სიუჟეტური ნახატები და საფირმო ნიშნები––3. დასკვნა––გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent141 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceქუჩის დიზაინერული გარემოს ფორმირების არქიტექტურულ-მხატვრული პრინციპები / გ. აბულაძე; დის... დოქტ. აკად. / ხელმძღვ.: კონსტანტინე ამირეჯიბი; საქ. ტექ. უნ-ტი., თბ., 2011 - 141 გვ. - - ბიბლიოგრ: გვ. 139 - 141. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectლანდშაფტური დაგეგმარებაen_US
dc.subjectქუჩების არქიტექტურაen_US
dc.subjectელექტროენერგიაen_US
dc.titleქუჩის დიზაინერული გარემოს ფორმირების არქიტექტურულ-მხატვრული პრინციპებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf29.29 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf282.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.