ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/167317
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | შარვაშიძე, ა. | - |
dc.contributor.author | გოგიშვილი, დავითი | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-26T11:39:48Z | - |
dc.date.available | 2016-07-26T11:39:48Z | - |
dc.date.issued | 2014-04 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/167317 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი–– 1. ლიტერატურის მიმოხილვა–– 2. შედეგები და მათი განსჯა–– 2.1. სატვირთო ვაგონებში სავალი ნაწილების გამოყენების აუცილებლობა–– მათი ევოლუცია და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნების სატვირთო ვაგონებზე გამოყენებული სავალი ნაწილების სქემები–– ძირითადი პარამეტრები და მათში გამოყენებული სრიალების კონსტრუქციები–– 2.1.1. სატვირთო ვაგონების სავალი ნაწილების მსოფლიო ევოლუციური პროცესი და მათი ძირითადი კონსტრუქციული გადაწყვეტისა და მოდერნიზირების კრიტერიუმები–– 2.2. მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნების რკინიგზებზე მოძრავ თანამედროვე ოთხღერძიან სატვირთო ვაგონებში გამოყენებული სავალი ნაწილები და მათი ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.1. ფრანგული წარმოების სატვირთო ვაგონის “Y” სერიის სავალი ნაწილის ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.2. ამერიკული წარმოების სატვირთო ვაგონების სავალი ნაწილი „Barber“–ი და მისი ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.3. რუსეთის წარმოების ორღერძიანი 18–100 მოდელის სავალი ნაწილის (კვლევის ობიექტი) ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.4. ამერიკული წარმოების ორღერძიანი ინოვაციური სავალი ნაწილი Barber S-2-R–– 2.3. ოთღერძიანი სატვირთო ვაგონის ძარის სავალ ნაწილებთან შეერთების ერთიანი დინამიკური სქემის შედგენა და 18-100 მოდელის სავალი ნაწილის სრიალების კონსტრუქციული მოდერნიზაციის აუცილებლობის დასაბუთება–– 2.4. სატვირთო ვაგონის ორღერძიანი სავალი ნაწილის ახალი კონსტრუქციის ჰორიზონტალური სრიალა და ვაგონის ძარის სრიალებსა და ურიკის სრიალებს შორის მიმდინარე ტრიბოტექნიკური პროცესის დადგენა–– 3. დასკვნა –– გამოყენებული ლიტერატურა | - |
dc.format.extent | 133 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | რკინიგზის რთული პროფილის მქონე მცირერადიუსიან უბნებზე სისტემის “წყვილთვალი-ლიანდაგი” ცვეთების შემცირების გზები / დ. გოგიშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარ. / ხელმძღვ.: ა. შარვაშიძე; საქ. ტექ. უნ-ტი; თბ., 2012 - 133 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 125 -133.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | რკინიგზები | en_US |
dc.subject | წყვილთვი-ლიანდაგების ცვეთა | en_US |
dc.subject | რკინიგზის ლიანდაგები | en_US |
dc.title | რკინიგზის რთული პროფილის მქონე მცირერადიუსიან უბნებზე სისტემის “წყვილთვალი-ლიანდაგი” ცვეთების შემცირების გზები | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 4.88 MB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა | |
Avtoreferati.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება