Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/170990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorბურდილაძე, ალ.-
dc.contributor.authorელოშვილი, ნანა-
dc.date.accessioned2016-08-25T12:41:41Z-
dc.date.available2016-08-25T12:41:41Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/170990-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. ასფალტ-ბეტონიანი საფარის აღდგენის ტექნოლოგიები -- 1.1 ასფალტბეტონიანი საფრის რეგენერაციის მეთოდები-ძირითადი ცნებები და კლასიფიკაცია -- 1.2. ცივი რეგენერაციის გამოყენების საზღვარგარეთის გამოცდილება -- 1.3. საფარის ცივი რეცინკლირების გამოცდილება -- 1.4. ასფალტგრანულობეტონის გამოკვლევა -- 1.5. შედეგი, მიზანი და ამოცანა -- თავი II ასფალტბეტონიანი საფარის რემონტის ტექნოლოგიის ეფექტურობის თეორიული დასაბუთება -- 2.1. კონგლომერატში სტრუქტურის წარმოქმნის თავისებურებანი, შექმნილი ასფალტ-ბეტონის ცივი რეგენერაციის საფუძველზე, ნელა გამყარებადი მინერალური შემკვრელებისა და ბლანტი ბიტუმის საშუალებით. -- 2.2. ელექტროფიზიკური ძიების შედეგები ნელა გამყარებადი მინერალური შემკვრელებითა და მათი კომპონენტებით -- 2.3. ასფალტბეტონიანი საფარის რემონტის შემოთავაზებული ტექნოლოგიების ეფექტური რეჟიმების პროგნოზირება -- თავი III ასფალტგრანულობეტონის ფიზიკურ- მექანიკური თვისებების ექსპერიმენტალური კვლევები -- 3.1. საწყისი მასალების თვისებების კვლევის მეთოდიკა -- 3.2. ასფალტოგრანულობეტონის ფიზიკურ- მექნიკური თვისებების კვლევა. -- თავი IV ასფალტბეტონის საფარის რეგენერაციის რაციონალური ტექნოლოგიური პარამეტრების განსაზღვრა ცივი რეცინკლირების მეთოდით. -- 4.1. დროის შუალედის განსაზღვრა გზაზე ნარევის მომზადებასა და დაგებას შორის -- 4.2 კლიმატური პირობების გავლენა ასფალტბეტონის საფარების რეგენერაციის თექნოლოგიაზე -- 4.3. სამუშაოების ჩატარების რაციონალური ტექნოლოგიური პარამეტრების განსაზღვრა -- 4.4. რეცინკლირებული ასფალტ-ბეტონის ხელმეორედ გამოყენებადობის გამოკვლევა მასალის გამყარებისა დრეულ სტადიაზე -- თავი V კვლევის შედეგების საცდელ–საწარმოო შემოწმება და ასფალტ- ბეტონის საფარების რემონტის შემოთავაზებული ტექნოლოგიის ტექნიკურ–ეკონომიკური დასაბუთება. -- 5.1 კვლევის შედეგების საცდელ–საწარმოო შემოწმება. -- 5.2. ასფალტბეტონების საფარის ცივი რეცინკლირების მეთოდით რემონტის ტექნოლოგიის ტექნიკურ-ეკონომიური დასაბუთება ნელა გამყარებადი მინერალური შემკვრელისა და გათხიერებული ბიტუმის გამოყენებით. -- დასკვნები -- რეკომენდაცია. -- ლიტერატურა.-
dc.format.extent138 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.sourceსაგზაო ფენილების რეაბილიტაციის მეთოდების ოპტიმიზაცია ცივი რეციკლირების გამოყენებით / ნ. ელოშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარ. / ხელმძღვ.: ალექსი ბურდულაძე; საქ. ტექ. უნ-ტი; თბ., 2012 - 138 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 135 -138. UDC : 625.75 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.133)en_US
dc.subjectსაავტომობილო გზის საფარიen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleსაგზაო ფენილების რეაბილიტაციის მეთოდების ოპტიმიზაცია ცივი რეციკლირების გამოყენებითen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf4.68 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.92 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.