Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorცარციძე, ნანა-
dc.contributor.authorყუფარაძე, მაია-
dc.date.accessioned2016-08-26T07:23:29Z-
dc.date.available2016-08-26T07:23:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171020-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I მოზარდებში ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების აღზრდის თეორიული წინაპირობები -- §1 კვლევის თეორიული და მეთოდოლოგიური საფუძვლები -- § 2. ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების არსი -- §3 მოზარდობის ასაკი -- §4 ძნელად აღსაზრდელ მოზარდებთან მუშაობის მეთოდები -- §5 მიკროფაქტორების გავლენა მოზარდებში ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების აღზრდაზე -- §6 ვიქტიმური ბავშვები, სოციალური პირობების მსხვერპლნი (ქუჩის ბავშვები) -- II თავი ქუჩის ბავშვები საქართველოში: რეალური ვითარება და მათი უფლებების დაცვა -- §1 პრობლემის სოციალურ-ეკონომიკური ასპექტები -- §2 საქართველოში ურბანული ქუჩის ბავშვების რაოდენობა და მახასიათებლები -- §3 ბავშვისUუფლებრივი გარემო და სამართლებრივი პრინციპები -- §4 რეფორმის მიმართულებები საქართველოს ბავშვთა სააღმზრდელო და სამზრუნველო დაწესებულებებში -- §5 ბავშვთა სახლების ტიპის დაწესებულებების ტრადიციული კონცეფცია და მისი ალტერნატივა -- III თავი ქუჩის ბავშვებში ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბების კვლევა და რეკომენდაციები -- §1 განათლება, როგორც ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების ფორმირების საშუალება -- §2 სოციალურ პედაგოგთა მიზანი, ამოცანები, პრინციპები და პროფესიოგრამა -- §3 საგანმანათლებლო-სარეაბილიტაციო ცენტრები -- §4 კვლევის ფარგლებში ჩატარებული გამოკითხვის მონაცემთა ანალიზი -- §5 სსც-ს ბენეფიციართა რეაბილიტაციის ფორმები -- ა) სწავლების მეთოდი და პროგრამა -- ბ) სსც-ს პედაგოგ/მასწავლებლებისა და ბავშვების შეხვედრა, როგორც ინტერვენციის ერთ-ერთი მეთოდი -- გ) კონსულტაციები სახლში -- დ) მშობლის და სოციალური პედაგოგის შეხვედრები -- ე) თავისუფალი დროის ორგანიზება: დასვენება და თამაში -- ვ) ინფორმაციის მიწოდების ხერხები -- ზ)კვლევის შედეგად გამოვლენილი ბავშვთა წინაშე არსებული პრობლემები -- თ) კვლევის შედეგად გამოვლენილი პედაგოგთა პრობლემები -- §6 პროფესიული სწავლების პროგრამა -- §7 კვლევის პროგრამებში პარტნიორობა -- დასკვნები და რეკომენდაციები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი.-
dc.format.extent194 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceცხოვრებისეული უნარჩვევების ფორმირება ვიქტიმურ ბავშვებსა და მოზარდებში დისჰარმონიული სოციუმის ფონზე / მ. ყუფარაძე; თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელმწიფო უნ–ტი; თბ., 2010–187 გვ.--ბიბლიოგრ.: გვ. 182–187. UDC : 376-58+364en_US
dc.subjectსოციალური დახმარებაen_US
dc.subjectსოციალური პრობლემები და სამსახურებიen_US
dc.subjectასოციაციებიen_US
dc.titleცხოვრებისეული უნარჩვევების ფორმირება ვიქტიმურ ბავშვებსა და მოზარდებში დისჰარმონიული სოციუმის ფონზეen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertasia.pdf1.11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.