Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171020
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ცარციძე, ნანა | - |
dc.contributor.author | ყუფარაძე, მაია | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-26T07:23:29Z | - |
dc.date.available | 2016-08-26T07:23:29Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171020 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- თავი I მოზარდებში ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების აღზრდის თეორიული წინაპირობები -- §1 კვლევის თეორიული და მეთოდოლოგიური საფუძვლები -- § 2. ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების არსი -- §3 მოზარდობის ასაკი -- §4 ძნელად აღსაზრდელ მოზარდებთან მუშაობის მეთოდები -- §5 მიკროფაქტორების გავლენა მოზარდებში ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების აღზრდაზე -- §6 ვიქტიმური ბავშვები, სოციალური პირობების მსხვერპლნი (ქუჩის ბავშვები) -- II თავი ქუჩის ბავშვები საქართველოში: რეალური ვითარება და მათი უფლებების დაცვა -- §1 პრობლემის სოციალურ-ეკონომიკური ასპექტები -- §2 საქართველოში ურბანული ქუჩის ბავშვების რაოდენობა და მახასიათებლები -- §3 ბავშვისUუფლებრივი გარემო და სამართლებრივი პრინციპები -- §4 რეფორმის მიმართულებები საქართველოს ბავშვთა სააღმზრდელო და სამზრუნველო დაწესებულებებში -- §5 ბავშვთა სახლების ტიპის დაწესებულებების ტრადიციული კონცეფცია და მისი ალტერნატივა -- III თავი ქუჩის ბავშვებში ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბების კვლევა და რეკომენდაციები -- §1 განათლება, როგორც ცხოვრებისეული უნარ-ჩვევების ფორმირების საშუალება -- §2 სოციალურ პედაგოგთა მიზანი, ამოცანები, პრინციპები და პროფესიოგრამა -- §3 საგანმანათლებლო-სარეაბილიტაციო ცენტრები -- §4 კვლევის ფარგლებში ჩატარებული გამოკითხვის მონაცემთა ანალიზი -- §5 სსც-ს ბენეფიციართა რეაბილიტაციის ფორმები -- ა) სწავლების მეთოდი და პროგრამა -- ბ) სსც-ს პედაგოგ/მასწავლებლებისა და ბავშვების შეხვედრა, როგორც ინტერვენციის ერთ-ერთი მეთოდი -- გ) კონსულტაციები სახლში -- დ) მშობლის და სოციალური პედაგოგის შეხვედრები -- ე) თავისუფალი დროის ორგანიზება: დასვენება და თამაში -- ვ) ინფორმაციის მიწოდების ხერხები -- ზ)კვლევის შედეგად გამოვლენილი ბავშვთა წინაშე არსებული პრობლემები -- თ) კვლევის შედეგად გამოვლენილი პედაგოგთა პრობლემები -- §6 პროფესიული სწავლების პროგრამა -- §7 კვლევის პროგრამებში პარტნიორობა -- დასკვნები და რეკომენდაციები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი. | - |
dc.format.extent | 194 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | ცხოვრებისეული უნარჩვევების ფორმირება ვიქტიმურ ბავშვებსა და მოზარდებში დისჰარმონიული სოციუმის ფონზე / მ. ყუფარაძე; თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელმწიფო უნ–ტი; თბ., 2010–187 გვ.--ბიბლიოგრ.: გვ. 182–187. UDC : 376-58+364 | en_US |
dc.subject | სოციალური დახმარება | en_US |
dc.subject | სოციალური პრობლემები და სამსახურები | en_US |
dc.subject | ასოციაციები | en_US |
dc.title | ცხოვრებისეული უნარჩვევების ფორმირება ვიქტიმურ ბავშვებსა და მოზარდებში დისჰარმონიული სოციუმის ფონზე | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertasia.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.