Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171050
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ჭურაძე, თამაზ | - |
dc.contributor.author | თანანაშვილი, მთვარისა | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-26T11:35:49Z | - |
dc.date.available | 2016-08-26T11:35:49Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171050 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- 1. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. სატრანსპორტო გვირაბების მშენებლობა საზღვარგარეთ და საქართველოში -- 1.2. ბუნებრივ ფოროვან შემვსებზე დამზადებული ბეტონის გამოყენების ეფექტურობა -- 1.3. სამთო სატრანსპორტო გვირაბების კონსტრუქციების და მასალების თავისებურებანი -- 1.4. სატრანსპორტო გვირაბების მუდმივი სამაგრის სტატიკური გაანგარიშება დეფორმირებად გარემოში -- 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. საღამოს კარიერის ვულკანური შლაკის მასალის გამოკვლევა, როგორც სატრანსპორტო გვირაბების სამაგრის მასალა -- 2.2. წრიული მოხაზულობის ერლიანდაგიანი რკინიგზის გვირაბის მუდმივი სამაგრის სიხისტის გავლენა მის დაძაბულ მდგომარეობაზე -- 2.3. ხოკერული მოხაზულობის ერთლიანდაგიანი რკინიგზის გვირაბის სამაგრი -- 2.4. ხოკერული მოხაზულობის ორლიანდაგიანი რკინიგზის გვირაბის მუდმივი სამაგრის სიხისტის გავლენა მის დაძაბულ მდგომარეობაზე -- 2.5. დიდი ჩაღრმავების მეტროპოლიტენის ერთთაღიანი სადგური -- 2.6. დანალექ კლდოვანი ქანებისათვის მეტროპოლიტენის ერთთაღიანი სადგურის რაციონალური კონსტრუქცია -- 2.7. წრიული მოხაზულობის გვირაბის მუდმივი სამაგრის გაანგარიშების თანამედროვე პერსპექტიული მოდელი -- 3. დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა . | - |
dc.format.extent | 115 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | ბუნებრივ ფოროვან შემავსებლიანი სატრანსპორტო გვირაბების მუდმივი სამაგრის გაანგარიშების მეთოდის დამუშავება გაყვანის ტექნოლოგიის გათვალისწინებით / მ. თათანაშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარ. / ხელმძღვ.: თამაზ ჭურაძე; საქ. ტექ. უნ-ტი; თბ., 2012 - 115 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 113 - 115. UDC : 624.19 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.171) | en_US |
dc.subject | სატრანსპორტო გვირაბები | en_US |
dc.subject | ტექნიკა და მომიჯნავე დარგები | en_US |
dc.title | ბუნებრივ ფოროვან შემავსებლიანი სატრანსპორტო გვირაბების მუდმივი სამაგრის გაანგარიშების მეთოდის დამუშავება გაყვანის ტექნოლოგიის გათვალისწინებით | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 3.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Avtoreferati.pdf | 4.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.