ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171122
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | მოისწრაფიშვილი, ე. | - |
dc.contributor.author | კუპატაძე, ნატალია | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-29T08:05:19Z | - |
dc.date.available | 2016-08-29T08:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171122 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- 1. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. სატვირთო მატარებლის წონის ნორმის განსაზღვრის თავისებურებანი რთული რელიეფის პირობებში; დასკვნა -- 2.1.1. მატარებლის წონის ნორმის განსაზღვრის თავისებურებანი თბოწევის გამოყენებისას რთული რელიეფის პირობებში -- 2.1.2. სურამის საუღელტეხილო რკინიგზის უბანზე თბოწევის გამოყენების შესაძლებლობის გამოკვლევა -- 2.1.3. დამუხრუჭებით სვლის რეჟიმის ანალიზი თბომავლის წევის შემთხვევაში -- 2.1.4. თბომავლის გავლა მცირერადიუსიან მრუდებში -- 2.1.5. სანიტარულ-ჰიგიენური და ეკოლოგიური მდგომარეობა თბოწევის გამოყენებისას რეკომენდაციები -- 2.2. გამყოფი პუნქტების განლაგების თავისებურებანი რელიეფის პირობებში -- 2.2.1. ციცაბო ქანობიან დაღმართებზე სატვირთო მატარებლის დამუხრუჭების სითბური რეჟიმის გამოკვლევა -- 2.2.2. თეორიული გაანგარიშების შედეგების შეჯერება ექსპერიმენტების მონაცემებთან -- 2.2.3. ციცაბო დაღმართებზე უწყვეტი დამუხრუჭების დროის დადგენა; 2.3. დაღმართის მაქსიმალური სიგრძის დადგენა ხუნდების გაცვეთის პირობით -- 2.4. აღმართის მაქსიმალური სიგრძის დადგენა ელექტრული ძრავების გადახურების პირობით -- 2.5. ციცაბო დაღმართებზე მატარებლის დამუხრუჭების თავისებურებანის გათვალისწინება რკინიგზების დაპროექტებისას -- 2.5.1. გადასარბენის მაქსიმალური სიგრძის დადგენა ორლიანდა გიანი რკინიგზებისათვის; 2.5.2. ერთლიანდაგიანი რკინიგზის ხაზის გადასარბენის ოპტიმალური სიგრძის დადგენა -- 2.6. მატარებლის უსაფრთხო მოძრაობის პირობების გათვალისწინება რკინიგზების დაპროექტებისას -- 2.7. მთიან პირობებში რკინიგზის გამყოფი პუნქტების მოედნების განლაგების სქემები -- 2.8. გამყოფი პუნქტების სქემების განლაგების ზოგიერთი თავისებურებანი მდინარის ხეობებით ტრასირების დროს -- 2.9. ნაშრომის პრაქტიკული რეალიზაცია -- 3. დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 135 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | რკინიგზის დაპროექტების ზოგიერთი თავისებურებანი რთულ მთიან პირობებში/ ნ.კუპატაძე; დის...დოქტ. აკად. ხარ. /ხელმძღვ.: ე.მოისწრაფიშვილი; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2012 – 135 გვ. - -ბიბლიოგრ.: გვ. 130–135. UDC: 725.4.011:625 1/5 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.565) | en_US |
dc.subject | რკინიგზის დაპროექტება | en_US |
dc.subject | ტექნიკა და მომიჯნავე დარგები | en_US |
dc.title | რკინიგზის დაპროექტების ზოგიერთი თავისებურებანი რთულ მთიან პირობებში | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 4.93 MB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა | |
Avtoreferati.pdf | 496.65 kB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება