ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171288
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | შარაშენიძე, გ. | - |
dc.contributor.author | დუნდუა, თეიმურაზ | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-30T13:18:23Z | - |
dc.date.available | 2016-08-30T13:18:23Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171288 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- 1. ლიტერატურული მიმოხილვა -- 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. სამგზავრო ვაგონების გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემები და მათი ანალიზური გამოკვლევა -- 2.1.1. სამგზავრო ვაგონების სამუხრუჭო სისტემები -- 2.1.2. სამგზავრო ვაგონების არსებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემა -- 2.1.3. სამგზავრო ვაგონების გაუმჯობესული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემები საერთო ამძრავითა და ვაგონის თვალზე ხუნდების ორმხრივი დაწოლით -- 2.1.4. სამგზავრო ვაგონის გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემა საერთო მიმმართველითა და ვაგონის თვალზე სამუხრუჭო ხუნდების ორმხრივი დაწოლით -- 2.1.5. გაუმჯობესებული საერთო ამძრავიანი სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის კინემატიკური და დინამიკური ანალიზი -- 2.2. გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემების დინამიკური მოდელები -- 2.2.1. დინამიკური მოდელების შექმნის თეორიული ასპექტები -- 2.2.2. საერთო ამძრავის მქონე გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის დინამიკური მოდელი არატექნოლოგიური ღრეჩოებით -- 2.2.3. საერთო ამძრავიანი გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის სამუხრუჭო კვანძის დინამიკური მოდელი -- 2.2.4. გაუმჯობესებული საერთო მიმმართველიანი სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის და მისი სამუხრუჭო კვანძის დინამიკური მოდელები -- 2.2.5. საერთო ამძრავის მქონე გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის სამუხრუჭო კვანძის დინამიკური მოდელი ერთი ღრეჩოთი მძიმედ დატვირთულ სახსრულ შეერთებაში -- 2.3. საერთო ამძრავის მქონე სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის ცვლადი რეალური პარამეტრების გაანგარიშება და დამატებით მოძრაობათა დიფერენციალური განტოლებები -- 2.3.1. სამუხრუჭო ბერკეტული საერთოამძრავიანი გადაცემის ცვლადი კინეტიკური ენერგიის განსაზღვრა -- 2.3.2. საერთო ამძრავიანი სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის განზოგადებული ძალების გამოკვლევა -- 2.3.3. გაუმჯობესებული საერთო ამძრავის მქონე სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის სახსრულ შეერთებებში რეაქციისა და ხახუნის ძალების განსაზღვრა -- 2.3.4. საერთო ამძრავის მქონე გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემების თავისუფალი დამატებითი მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებები -- 2.3.5. საერთოამძრავიანი გაუმჯობესებული სამუხრუჭო გადაცემის დამატებითი კონტაქტური მოძრაობის დიფერენციალური განტოლება -- 2.4. სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის რეალური დაგეგმარების გამოთვლითი ექსპერიმენტი და კვლევის შედეგები -- 2.4.1. გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის გამოთვლითი ექსპერიმენტი -- 2.4.2. ღრეჩოიან სახსრულ შეერთებაში რეაქციისა და ხახუნის ძალების გაანგარიშება გარე მოქმედი ძალების გათვალისწინებით -- 2.4.3. ღრეჩოს მქონე გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის გამომავალი პარამეტრების სიზუსტე გამოთვლითი ექსპერიმენტის შედეგების მიხედვით -- 2.5. გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის სამუხრუჭო ხუნდების ტექნიკურ-საექსპლუატაციო მაჩვენებლების გამოკვლევა -- 2.5.1. სამუხრუჭო კომპოზიციური ხუნდების გავლენა ვაგონის წყვილთვლების მუშაობის ხანგრძლივობაზე -- 2.5.2. სამუხრუჭო ხუნდების საიმედოობის გამოკვლევა სტატისტიკური ალბათობის პრინციპების გათვალისწინებით -- 2.5.3. სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის ღრეჩოების გავლენა ვაგონის სამუხრუჭო ხუნდების სოლისებრი ცვეთების მოვლენაზე -- 2.5.4. სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის სამუხრუჭო მასალის შერჩევის ამოცანა ბუნიკის ავტორხევების გათვალისწინებით -- 3. დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 163 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | ვაგონის ავტომატური მუხრუჭის ეფექტურობის ამაღლება სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემებისა და სამუხრუჭო ხუნდების ტექნიკურ–საექსპლუატაციო მაჩვენებლების გაუმჯობესებით/თ.დუნდუა;დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.:გ. შარაშენიძე; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2013-163 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ.160–163 . UDC: 629.4.015 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.719) | en_US |
dc.subject | ვაგონის ავტომატური მუხრუჭები | en_US |
dc.subject | ტექნიკა და მომიჯნავე დარგები | en_US |
dc.title | ვაგონის ავტომატური მუხრუჭის ეფექტურობის ამაღლება სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემებისა და სამუხრუჭო ხუნდების ტექნიკურ–საექსპლუატაციო მაჩვენებლების გაუმჯობესებით | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 2.22 MB | Adobe PDF | ნახვა / გახსნა | |
Avtoreferati.pdf | 445.49 kB | Adobe PDF | ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება