Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorბურდულაძე, ალ.-
dc.contributor.authorბეჟანიშვილი, მალხაზ-
dc.date.accessioned2016-09-01T10:52:00Z-
dc.date.available2016-09-01T10:52:00Z-
dc.date.issued2013-08-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171489-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. ადგილობრივი საგზაო სამშენებლო მასალები და მათი გამოყენება საგზაო სამოსის კონსტრუქციებში -- 1.2. საგზაო ფენილებში ხელოვნური კვარცული ქვიშების გამოყენების ეფექტიანობა -- 1.2.1. საგზაო სამოსის დაძაბულ_დეფორმირებული მდგომარეობა -- 1.2.2. საგზაო სამოსზე მოქმედი დროებითი დატვირთვები -- 1.2.3. დროებითი საანგარიშო დატვირთვის მოქმედების სქემა -- 1.2.4. სამოსის დროებითი დატვირთვისგან შექმნილიდაძაბული ველი -- 1.2.5 ფენილზე ჰიდრო= და კლიმატური ფაქტორების გავლენა -- 1.3. ბუნებრივი და ხელოვნური ქვიშები, მათი მოპოვება და მიღება -- 1. 3.1 . ასფალტბეტონის ნარევებში გამოყენებული ქვიშები -- 1.3.2 ბუნებრივი ქვიშა -- 1.3.3 მდინარეული ქვიშა -- 1.3.4 კარიერული ქვიშა -- 1.3.5 ზღვიური ქვიშა -- 1.3.6 ხელოვნური ქვიშები ქვიშა -- 1.3.7 გარემოს დაცვა ქვის მასალების მოპოვებისას -- 1.4. საგზაო ფენილები ბიტუმმინერალური მასალებით -- 1.4.1. ბიტუმის შემცველი მასალების და ფენილების სტრუქტურა -- 1.4.2 ბიტუმის შემცველი ფენილების სიმტკიცის საფუძვლები -- თავი 2. საქართველოს საგზაო მეურნეობაში კვარცული ქვიშაქვების გამოყენების ეფექტიანობის კვლევა -- 2.1. კვარცული ქვიშაქვების ქიმიური შემადგენლობის და ფიზიკო- მექანიკური თვისებების კვლევა -- 2.2. კვარცული ქვიშაქვების დაშლა-დანაწევრების ალტერნატიული მეთოდები და დაშლა-დანაწევრების დანადგარი -- 2.3. კვარცული ქვიშაქვების დაშლა-დანაწევრების პროცესის მათემატიკური მოდელირება -- 2.4. კვარცული ქვიშითა და მტკიცე ქანების ხელოვნური ქვიშით დამზადებული ასფალტბეტონების ნიმუშების ლაბორატურიული გამოცდის შედეგები -- 2.5 ასფალტბეტონის ნარევის დამზადების ახალი “განცალკავებული” ტექნოლოგია და მისი ტექნიკურ-ეკონომიკერი ეფექტურობა -- თავი 3. დასკვნები -- ლიტერატურა.-
dc.format.extent120 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.sourceადგილობრივი საგზაო სამშენებლო მასალების ოპტიმალური გამოყენება საგზაო სამოსის კონსტრუქციებში /მ.ბეჟანიშვილი; დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: ალექსი ბურდულაძე;საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2013-120 გვ.-- ბიბლიოგრ.: გვ. 127-120. UDC: 625.06/07 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.756)en_US
dc.subjectსაგზაო მშენებლობაen_US
dc.subjectსაგზაო–სამშენებლო მასალებიen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleადგილობრივი საგზაო სამშენებლო მასალების ოპტიმალური გამოყენება საგზაო სამოსის კონსტრუქციებშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf3.55 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.