Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმოისწრაფიშვილი, ენვერ-
dc.contributor.authorფანცულაია, დავით-
dc.date.accessioned2016-09-07T08:17:22Z-
dc.date.available2016-09-07T08:17:22Z-
dc.date.issued2014-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172085-
dc.description.tableofcontentsშესავალ ი -- თავი 1. ამოცანის დასმა და არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. ამოცანის დასმა -- 1.2. არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.2.1. ზოგადი მიმოხილვა -- 1.2.2. სატრანსპორტო საერთაშორისო დერეფნების ჩამოყალიბების ღონისძიებების მიმოხილვა -- 1.2.3. საქართველოში სამთო რკინიგზების კომპლექსური პროექტირების და მშენებლობის მოკლე ისტორია -- 1.2.4. ბაქო - თბილისი - ყარსის რკინიგზის დაპროექტებისა და მშენებლობის ისტორია -- 1.2.5. საერთაშორისო სატრანსპორტო დერეფნების მნიშვნელობა საქართველოსთვის -- 1.2.6. სატრასპორტო დერეფნების ეკოლოგიური ასაფექტები -- თავი 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. რკინიგზების ფუნქციონირებისათვის საიმედეობის უზრუნველყოფის საკითხები პროექტირებისა და მშენებლობის სტადიაზე -- 2.2. მთიან პირობებში რკინიგზების კომპლექსური დაპროექტებისა და მშენებლობისათვის წაყენებული სპეციფიკური მოთხოვნები -- 2.2.1. მიწის ვაკისის ტანში ძაბვების გავრცელების მუშა ზონების საზღვრების დადგენა -- 2.3. მთიან პირობებში რკინიგზების დაპროექტებისა და მშენებლობის პროებლემები მათი გადაწყვეტის გზები -- 2.3.1. ზოგადი დებულება -- 2.3.2. თურქეთიდან მიღებული პროექტის კორექტირების საკითხები -- 2.4. მთიან პირობებში საპროექტო რკინიგზების საანგარიშო სიმძლავრის განსაზღვრის თავისებურებანი ტექნიკურ ეკონომიური ასპექტები -- 2.5. მთიან პირობებში სასაზღვრო სატვირთო სადგურის კომპლექსური პროექტირების თავისებურებანი -- 2.6. მთიან პირობებში ერთლიანდაგიანი რკინიგზის ხაზზე მატარებლების მოძრაობის ორგანიზაციის თავისებურებანი -- 2.7. მთიან პირობებში ლიანდაგის ზედა ნაშენის ტიპის შერჩევის და მისი პროექტირების თავისებურებანი -- 2.8. უპირაპირო ლიანდაგის ჩასახვის და განვითარების ისტორია -- 2.8.1. გადასარბენის სიგრძის უპირაპირო ლიანდაგის უპირატესობა -- 2.8.2 «Pandroll Fastklipis» -ის სარელსო სამაგრებიანი რკ/ბეტონის შპალების ტექნიკური მახასითებლები და ანალიზი(შედარება სხვა ტიპის სამაგრებთან) -- 2.8.3. Р 65 და UIC 60 ტიპის რელსების ტექნიკური პარამეტრების შედარება -- 2.9. თერმიტული შედუღების მეთოდი, გამოგონების და განვითარების ისტორია -- 2.10. გადასარბენის სიგრძის უპირაპირო სარელსო გადაბმების მოწყობა თერმიტული შედუღების მეთოდით -- 2.10. 1. გადასარბენის სიგრძის უპირაპირო სარელსო გადაბმების მოწყობის პირობები -- 2.10.2. გადასარბენის სიგრძის უპირაპირო სარელსო გადაბმების მოწყობის სამუშაოების თანმიმდევრობა -- 2.11 ლიანდაგის ზედა ნაშენის გაანგარიშება მდგრადობაზე -- 2.11.1. საქართველოს რკინიგზაზე წლიური ტემპერატურული ამპლიტუდის რუკის შედგენა -- 2.12. გადასარბენის სიგრძის უპირაპირო ლიანდაგის მოვლა შენახვის ძირითადი პრინციპები -- 2.13. რელსების შედუღებისას მასიურად დაზიანებული ადგილების ამოჭრის და სარელსო გადაბმების გამთლიანების ღონისძიებები -- 2.13.1. უპირაპირო სარალსო გადაბმებზე დეფექტების ლიკვიდაციის სამუშაობის ზოგადი მოთხოვნები -- დასკვნები და წინადადებები -- გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent138 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceმთიან პირობებში რკინიგზების კომპლექსური პროექტირებისა და მშენებლობის პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზები/ დ.ფანცულაია; დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: ენვერ მოისწრაფიშვილი; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2014-138 გვ. -- ბიბლიოგრ.: 135-138. UDC: 625.1 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.998)en_US
dc.subjectსარკინიგზო მშენებლობაen_US
dc.subjectრკინიგზების პროექტირებაen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleმთიან პირობებში რკინიგზების კომპლექსური პროექტირებისა და მშენებლობის პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf3.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf834.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.