Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმორჩილაძე, რ.-
dc.contributor.authorლომსაძე, ლევან-
dc.date.accessioned2016-09-12T08:10:30Z-
dc.date.available2016-09-12T08:10:30Z-
dc.date.issued2015-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172520-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- 1. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. საქართველოს რკინიგზის რეფორმის აქტუალობა და მისი მნიშვნელო-ბა საერთაშორისო მოთხოვნებთან მიმართებაში -- 1.2. ევროკავშირის და ე.წ. 1520 მმ-იანი სივრცის ქვეყნების რკინიგზებზე მოძრაობის უსაფრთხოების მართვის სისტემების ჩამოყალიბება და არსე-ბული მდგომარეობა -- 1.2.1. ევროკავშირის რკინიგზებზე მოძრაობის უსაფრთხოების მართვის სისტემა -- 1.2.2. საბჭოთა კავშირის პერიოდში, 1520 მმ-იან სივრცის რკინიგზებზე მოძრაობის უსაფრთხოების მართვის სისტემა -- 1.2.3 საერთაშორისო სარკინიგზო გადაზიდვების პროცესში მოძრაობის უსაფრთხოების მართვის სისტემის არსებული მდგომარეობა ე.წ. 1520 მმ-იანი სივრცეში -- 1.3. საქართველოში სარკინიგზო ტრანსპორტის უსაფრთხოების მარეგული-რებელი მექანიზმების ფორმირების არსებული მდგომარეობა -- 1.4 საერთაშორისო ინტეგრაციის ფარგლებში საქართველოს რკინიგზაზე მატარებელთა მოძრაობის უსაფრთხოების პირობების ოპტიმიზირების აუცილებლობა -- 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. საქართველოს რკინიგზაზე მატარებელთა მოძრაობის უსაფრთ-ხოების მდგომარეობის ანალიზის მეთოდის სრულყოფა -- 2.1.1. საქართველოს რკინიგზაზე მატარებელთა მოძრაობის უსაფრთ-ხოების მდგომარეობის ანალიზი აბსოლუტური და ფარდობითი სიდი-დეების გამოყენებით -- 2.1.2 საქართველოს რკინიგზაზე მოძრაობის უსაფრთხოების მართვის სისტემის შეფასება SWOT-ანალიზის მეთოდის გამოყენებით -- 2.2. „ევროპის რკინიგზებზე უსაფრთხოების უზრუნველყოფისათვის რისკების შეფასების ერთიანი მეთოდოლოგიის“ სრულყოფა -- 2.3. საქართველოს სარკინიგზო სექტორის უსაფრთხოების მარეგულირებელი ორგანოს ოპტიმალური ტიპის შერჩევა -- 2.4. 1520 მმ-იან სივრცეში, სარკინიგზო ტრანპორტის მოძრაობის უსაფრთხოების მართვის ერთიანი სისტემის-"მუმეს" პროექტის შემუშავება -- 2.4.1. "მუმეს"-ის პროექტის აგების პრინციპების დამუშავება -- 2.4.2 "მუმეს"-ის მართვის ეფექტიანობის ამაღლება მათემატიკური მოდელის გამოყენებით -- 4.3.3 "მუმეს"-ის ოპტიმალური რეალიზება PDCA მიდგომის გამოყენებით -- 4.3.4 მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის სფეროში, "მუმეს"-ის ოპტიმალური ფუნქციონირებისათვის საჭირო სტრატეგიული დოკუმენ-ტების ჩამოყალიბება -- 3. დასკვნა; გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი 1. მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა სატრანსპორტო სისტემების სასიცოცხლო ციკლის ეტაპებზე.-
dc.format.extent164 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceმატარებელთა მოძრაობის უსაფრთხოების პირობების ოპტიმიზაცია საქართველოს რკინიგზაზე/ლ. ლომსაძე; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: რ.მორჩილაძე; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2015–164 გვ. -- ბიბლიოგრ.:161-164. UDC: 656.2.05en_US
dc.subjectმოძრაობის უსაფრთხოება რკინიგზაზეen_US
dc.subjectმართვა და დამხმარე სამსახურებიen_US
dc.titleმატარებელთა მოძრაობის უსაფრთხოების პირობების ოპტიმიზაცია საქართველოს რკინიგზაზეen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf2.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf972.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.