Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/192847
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | წიკლაური, თამარ | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T13:25:41Z | - |
dc.date.available | 2017-01-27T13:25:41Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-23 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/192847 | - |
dc.description | წიგნისა და საავტორო უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღეს, ეროვნული ბიბლიოთეკის გენერალურმა დირექტორმა გიორგი კეკელიძემ ქუთაისის ბოტანიკურ ბაღში წიგნის ბუდე დადგა და სიმბოლური ბიბლიოთეკა-მუზეუმი გახსნა. ის ასევე შეხვდა ქუთაისელ სტუდენტებს და გამართა საჯარო ლექცია. სამტრედიის მუნიციპალიტეტის მიწვევით გიორგი კეკელიძე შეხვდა სამტრედიის ახალგაზრდობასაც. | en_US |
dc.description.abstract | გიორგი კეკელიძე - ქართველი პოეტი, პროზაიკოსი, ესეისტი, ლექტორი, ტელეწამყვანი, საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკის გენერალური დირექტორი (2012 წლიდან). გიორგი კეკელიძე არის პრემია „საბას“ და წინანდლის პრემიის ლაურეატი, ელექტრონულ ბიბლიოთეკა lib.ge-ს დამფუძნებელი და მთავარი რედაქტორი (2006-2012 წწ.) | en_US |
dc.subject | ჯგუფური | en_US |
dc.subject | კეკელიძე, გიორგი ზურაბის ძე (1984) | en_US |
dc.subject | საჯარო ლექცია | en_US |
dc.subject | სამტრედიის მუნიციპალიტეტი | en_US |
dc.subject | ქუთაისის ბოტანიკური ბაღი | en_US |
dc.subject | წიგნის ბუდე | en_US |
dc.subject | ბიბლიოთეკა-მუზეუმი | en_US |
dc.subject | ქუთაისი | en_US |
dc.subject | სამტრედია | en_US |
dc.subject | წიგნისა და საავტორო უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღე | en_US |
dc.title | გიორგი კეკელიძის საჯარო ლექცია ქუთაისელ სტუდენტებისათვის | en_US |
dc.type | Image | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | საქართველოს ბიბლიოთეკების ფოტომატიანე |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wignis_Bude_Qutaisshi (12).JPG | 205.89 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.