Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/301295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorთორსონი, ჯეიმს-
dc.contributor.advisorკობეშავიძე, თამარა-
dc.contributor.authorამირანაშვილი, თამთა-
dc.date.accessioned2019-05-27T11:39:40Z-
dc.date.available2019-05-27T11:39:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/301295-
dc.description.tableofcontentsშესავალი-- თავი I. დისტოპიური რომანის ჟანრის პოეტიკა --I.I. დისტოპიური რომანის გამოჩენის მიზეზები და განვითარების ეტაპები--I.II დისტოპიური რომანის ჟანრობრივი მახასიათებლები--თავი II. დისტოპიური ჟანრის რომანის ტრანსფორმაცია XX საუკუნის II ნახევრის ინგლისურ და ამერიკულ ლიტერატურაში. ტრადიცია და ნოვატორობა-- II.I ექსტრაპოლირების მხატვრული მეთოდი კურტ ვონეგუტის რომანში „სარწეველა ფისოსათვის“ --II.II ახალი ტიპის პროტაგონისტის ჩვენება ენტონი ბერჯესის რომანში „მექანიკური ფორთოხალი“ --თავი III. დისტოპიური ჟანრის რომანის მოდიფიკაცია პოსტმოდერნიზმის ეპოქაში--III.I ტოტალიტარული რეჟიმის ფემინისტური ხედვა მარგარეტ ეტვუდის რომანში „მხევლის წიგნი“.--III.II კონფორმისტული საზოგადოების კრიტიკა კაზუო იშიგუროს რომანში „არასოდეს გამიშვა“ --დასკვნა--ბიბლიოგრაფია.-
dc.formatPDFen_US
dc.format.extent181 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherქუთაისიen_US
dc.sourceXX საუკუნის II ნახევრის ინგლისური და ამერიკული დისტოპიური რომანის სპეციფიკისათვის/თამთა, ამირანაშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ. ხელმძღვან..: ჯეიმს, თორსონი; თამარა, კობეშავიძე; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ქუთაისი, 2019-181 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectფილოლოგიაen_US
dc.titleXX საუკუნის II ნახევრის ინგლისური და ამერიკული დისტოპიური რომანის სპეციფიკისათვისen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf2.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.