Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/306193
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | შერვაშიძე, გული | - |
dc.contributor.author | ქორიძე, ლილი | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-26T09:17:34Z | - |
dc.date.available | 2019-07-26T09:17:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/306193 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი--თავი I. დემოკრატიული სკოლა, როგორც დემოკრატიული სახელმწიფოს შენების წინაპირობა - ფილოსოფიურ-პედაგოგიური კამათი--თავი II. ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების დემოკრატიული მმართველობის ძირითადი პრინციპები--§1. ადამიანთა უფლებების დაცვის პრინციპი-- §2. ნდობის პრინციპი-- §3. ეთიკური ქცევის პრინციპი-- §4. დისკრიმინაციისა და ძალადობის დაუშვებლობის პრინციპი--თავი III. სასკოლო ცხოვრების ძირითადი სფეროები--§1. მმართველობა/მართვა--§2. სასკოლო გარემო-- §3. სასკოლო ურთიერთობები--§4. კურიკულუმი--თავი IV. ემპირიული კვლევა - თანამედროვე ქართული სკოლები დემოკრატიული მმართველობის ჭრილში--დასკვნები და რეკომენდაციები--გამოყენებული ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 228 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | ბათუმი | en_US |
dc.source | სკოლის დემოკრატიული მმართველობის სფეროები და პრინციპები/ლილი, ქორიძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან..: გული, შერვაშიძე; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნ-ტი., 2018- 228 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | სკოლის დემოკრატიული მმართველობა | en_US |
dc.title | სკოლის დემოკრატიული მმართველობის სფეროები და პრინციპები | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Avtoreferati.pdf | 718.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.