Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/306773
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | თელია, გრიგოლ | - |
dc.contributor.author | გელაშვილი, მიხეილ | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-19T11:14:02Z | - |
dc.date.available | 2019-08-19T11:14:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/306773 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი --1. ლიტერატურის მიმოხილვა--1.1. ზოგადი მდგომარეობა --1.2. საუბნო სადგურები --1.3. მახარისხებელი სადგურები --2. შედეგები და მათი განსჯა--2.1. რკინიგზის ტექნიკურ (საუბნო და მახარისხებელი) სადგურთა არსებული მდგომარეობის გამოკვლევა და მათი მუშაობის ტექნოლოგიური პროცესების სრულყოფის ძირითადი მიმართულებები --2.2. რკინიგზის ტექნიკურ სადგურთა სალიანდაგო განვითარების სქემების სრულყოფა ინტენსიური ტექნოლოგიების გამოყენების პირობებში --2.3. რკინიგზის ტექნიკური სადგურების სალიანდაგო განვითარების დამუშავებული სქემების ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება --დასკვნები --გამოყენებული ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 147 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | რკინიგზის ტექნიკურ სადგურთა მუშაობის ინტენსიფიკაცია სალიანდაგო განვითარების სქემების სრულყოფით/მიხეილ, გელაშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან..: გრიგოლ, თელია; საქართველოს ტექნიკური უნ-ტი., თბ., 2019-147 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | ტრანსპორტი | en_US |
dc.title | რკინიგზის ტექნიკურ სადგურთა მუშაობის ინტენსიფიკაცია სალიანდაგო განვითარების სქემების სრულყოფით | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 5.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Avtoreferati.pdf | 769.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.