Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/311904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსურგულაძე, გია-
dc.contributor.authorხარიტონაშვილი, მარინა-
dc.date.accessioned2019-11-06T11:55:06Z-
dc.date.available2019-11-06T11:55:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/311904-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- 1 თავი. ლიტერატურის მიმოხილვა: სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების კვლევა და ანალიზი--1. 1 ინტერდისციპლინურბა-როგორც ცნება, ინტერდისციპლინური გაგება--1.2. ინფორმატიკა, როგორც ინტერდისციპლინური მიმართულება -- 1.3. თეორიული ასპექტების რეალიზაცია საგანთშორისი კავშირებით -- 1.4. საგანთშორისი კავშირებით ინტეგრირებული გაკვეთილების შემუშავება -- 1.5. თანამედროვე კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენება -- 1.6. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელებისა და მეთოდების რეალიზების უცხოური გამოცდილების შესწავლა და ანალიზი -- 1.7. ინტერდისციპლინარობა, როგორც განათლების პრინციპი თანამედროვე საგანმანათლებლო პროცესში--1.8. სწავლების ინტერდისციპლინური თეორიულ-მეთოდოლო- გიური საფუძვლები, როგორც აკადემიური განვითარების ფაქტორი -- 1.9. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელირების პრობლემები პედაგოგიურ თეორიასა და პრაქტიკაში -- 1.10. პირველი თავის დასკვნა -- 2 თავი. სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების ობიექტ- ორიენტირებული მოდელირება-- 2.1. სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების მოდელირების კონცეფცია-- 2.2. ინტერდისციპლინური კავშირების რეალიზების ინფორმაციულიტექნოლოგიები -- 2.3. მოდელების გამოყენება სასწავლო პროცესში -- 2.4. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელის აგების და რეალიზების კომპიუტერული მეთოდების ანალიზი -- 2.5. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელირება, როგორც სრულყოფილი გადაწყვეტილების მიღების საფუძველი -- 2.6. გადაწყვეტილების მიღების ინტერდისციპლინური სასწავლო გარემო -- 2.7. ინტეგრირებული სწავლების ავტომატიზებული რეალიზების ფორმალიზებული აპარატი -- 2.8. მონაცემთა ბაზის დაპროექტება და პროგრამული რეალიზაცია ინტერდისციპლინური სწავლებისათვის -- 2.9. მეორე თავის დასკვნა -- 3 თავი. ექსპერიმენტული ნაწილი: სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების მოდელის რეალიზაციის მაგალითები -- 3.1. სასწავლო პროცესის სრულყოფა ინტერდისციპლინური დიდაქტიკის ინტენსიფიკაციის საფუძველზე -- 3.2. ინტერდისციპლინური სწავლების თანამედროვე ინოვაციური გაკვეთილების მოდელების რეალიზების შინაარსი გეოგრაფიის მაგალითზე ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში-- 3.3 პროექტულ-ინტეგრირებული სწავლება გეოგრაფიის გაკვეთილზე (საკუთარი პრაქტიკიდან) --3.4. ვირტუალური რეალობის ტექნიკის გამოყენება ინტეგრირებულ გაკვეთილზე-- 3.5. მესამე თავის დასკვნა -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა .-
dc.format.extent135 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceსწავლების ინტერდისციპლინარული პროცესების ობიექტ-ორიენტირებული მოდელირება/მარინა, ხარიტონაშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: გია, სურგულაძე; საქართველოს ტექნიკური უნ-ტი., თბ., 2019-135 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectინფორმატიკაen_US
dc.titleსწავლების ინტერდისციპლინარული პროცესების ობიექტ-ორიენტირებული მოდელირებაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf1.6 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf941.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.