Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/311904
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | სურგულაძე, გია | - |
dc.contributor.author | ხარიტონაშვილი, მარინა | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T11:55:06Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T11:55:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/311904 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- 1 თავი. ლიტერატურის მიმოხილვა: სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების კვლევა და ანალიზი--1. 1 ინტერდისციპლინურბა-როგორც ცნება, ინტერდისციპლინური გაგება--1.2. ინფორმატიკა, როგორც ინტერდისციპლინური მიმართულება -- 1.3. თეორიული ასპექტების რეალიზაცია საგანთშორისი კავშირებით -- 1.4. საგანთშორისი კავშირებით ინტეგრირებული გაკვეთილების შემუშავება -- 1.5. თანამედროვე კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენება -- 1.6. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელებისა და მეთოდების რეალიზების უცხოური გამოცდილების შესწავლა და ანალიზი -- 1.7. ინტერდისციპლინარობა, როგორც განათლების პრინციპი თანამედროვე საგანმანათლებლო პროცესში--1.8. სწავლების ინტერდისციპლინური თეორიულ-მეთოდოლო- გიური საფუძვლები, როგორც აკადემიური განვითარების ფაქტორი -- 1.9. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელირების პრობლემები პედაგოგიურ თეორიასა და პრაქტიკაში -- 1.10. პირველი თავის დასკვნა -- 2 თავი. სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების ობიექტ- ორიენტირებული მოდელირება-- 2.1. სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების მოდელირების კონცეფცია-- 2.2. ინტერდისციპლინური კავშირების რეალიზების ინფორმაციულიტექნოლოგიები -- 2.3. მოდელების გამოყენება სასწავლო პროცესში -- 2.4. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელის აგების და რეალიზების კომპიუტერული მეთოდების ანალიზი -- 2.5. სწავლების ინტერდისციპლინური მოდელირება, როგორც სრულყოფილი გადაწყვეტილების მიღების საფუძველი -- 2.6. გადაწყვეტილების მიღების ინტერდისციპლინური სასწავლო გარემო -- 2.7. ინტეგრირებული სწავლების ავტომატიზებული რეალიზების ფორმალიზებული აპარატი -- 2.8. მონაცემთა ბაზის დაპროექტება და პროგრამული რეალიზაცია ინტერდისციპლინური სწავლებისათვის -- 2.9. მეორე თავის დასკვნა -- 3 თავი. ექსპერიმენტული ნაწილი: სწავლების ინტერდისციპლინური პროცესების მოდელის რეალიზაციის მაგალითები -- 3.1. სასწავლო პროცესის სრულყოფა ინტერდისციპლინური დიდაქტიკის ინტენსიფიკაციის საფუძველზე -- 3.2. ინტერდისციპლინური სწავლების თანამედროვე ინოვაციური გაკვეთილების მოდელების რეალიზების შინაარსი გეოგრაფიის მაგალითზე ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში-- 3.3 პროექტულ-ინტეგრირებული სწავლება გეოგრაფიის გაკვეთილზე (საკუთარი პრაქტიკიდან) --3.4. ვირტუალური რეალობის ტექნიკის გამოყენება ინტეგრირებულ გაკვეთილზე-- 3.5. მესამე თავის დასკვნა -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა . | - |
dc.format.extent | 135 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | სწავლების ინტერდისციპლინარული პროცესების ობიექტ-ორიენტირებული მოდელირება/მარინა, ხარიტონაშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: გია, სურგულაძე; საქართველოს ტექნიკური უნ-ტი., თბ., 2019-135 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | ინფორმატიკა | en_US |
dc.title | სწავლების ინტერდისციპლინარული პროცესების ობიექტ-ორიენტირებული მოდელირება | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Avtoreferati.pdf | 941.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.