ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/315750
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorგოშხეთელიანი, ირინე-
dc.contributor.authorშეროზია, მაკა-
dc.date.accessioned2020-01-29T08:06:45Z-
dc.date.available2020-01-29T08:06:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/315750-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. რეკლამის დისკურსი. მისი ლინგვისტური თავისებურებები და რეკლამის ფსიქოლოგია --$ 1. მოსაზრებები დისკურსის ანალიზის შესახებ -- $ 2. სემიოტიკის საკითხისათვის -- $ 3. ფსიქოტექნოლოგიები რეკლამის დისკურსში -- თავი II. გენდერი და ენის იდეოლოგია -- $ 1. მოსაზრებები გენდერის ანალიზის შესახებ -- $ 2. თეორიული მოსაზრებები ვერბალურ და არავერბალურ კომუნიკაციებზე -- თავი III. გენდერი მედიაში--$ 1. გენდერი და მედია -- $ 2. ანკეტირების მეთოდი--ზოგადი დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი .-
dc.format.extent190 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherბათუმიen_US
dc.sourceგენდერის ასახვის ვერბალური და არავერბალური თავისებურებები რეკლამის დისკურსში/მაკა, შეროზია; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: ირინე, გოშხეთელიანი; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელწიფო უნ–ტი., ბათუმი; 2019-190 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectლინგვისტიკაen_US
dc.titleგენდერის ასახვის ვერბალური და არავერბალური თავისებურებები რეკლამის დისკურსშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf3.02 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება