Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/329182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorზურაბიშვილი, ვანო-
dc.contributor.authorნადარაია, ბადრი-
dc.date.accessioned2021-03-02T12:00:32Z-
dc.date.available2021-03-02T12:00:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/329182-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- I. საჰაერო ხომალდების დაფრენის სისტემა -- 1.1. საჰაერო ხომალდების დაფრენის სისტემის ეტაპობრივი პროგრესის მიმოხილვა და ანალიზი-- 1.2. საჰაერო ხომალდების დაფრენის სისტემის აუცილებლობის განმარტებითი არსი -- 1.3. საჰაერო ხომალდების თანამედროვე ინსტრუმენტული დაფრენის სისტემის პრინციპული საფუძვლები; ILS და MLS -- II. კოსმოსურ-თანამგზავრული ტექნოლოგია და დედამიწის პლანეტარული თვისებები -- 2.1. დედამიწის საკოორდინაციო ორიენტირები და კოსმოლოგიური აღწერილობა -- 2.2. გლობალური ნავიგაციის თანამგზავრული სისტემა და მოქმედების პრინციპი -- 2.3. დედამიწის ხელოვნური თანამგზავრის ორბიტები და მათი კლასიფიკაცია -- 2.4. თნამგზავრული ნავიგაციური სისტემის სეგმენტაცია და სიგნალების აგებულება -- 2.5. დედამიწის ატმოსფერო უცხო კოსმოსურ სხეულებთან მიმართებაში და ატმოსფერული შრეების აგებულება, ატმოსფერული რეფრაქციის ზეგავლენა თანამგზავრულ სიგნალებზე -- 2.6. დიფერენციალური გლობალური პოზიცირების სისტემა (DGPS) -- 2.7. დიფერენციალური გლობალური პოზიცირების სისტემის ფუნქციონირების პრინციპები და ქმედითუნარიანობის ანალისი GBAS და SBAS დაფარვის არეალის მაგალითზე -- III. საჰაერო ხომალდების თანამედროვე დაფრენის სისტემისა და თანამგზავრული ტექნოლოგიების სინთეზური კონცეფცია -- 3.1. თანამგზავრული სიგნალებით შექმნილი ვირტუალურ-კოორდინირებული სივრცე--3.2. აეროპორტებისა და მათი მიმდებარე საჰაერო სივრცის მოდელირება ვირტუალური კოორდინატებით შექმნილი მარშრუტებისა და ასაფრენ-დასაფრენი ეშელონების ეფექტურობის ანალიზის გზით--3.3. ელექტრომაგნიტური ველები და მათი თავსებადობის ანალიზი--3.4. დედამიწის ხელოვნური თანამგზავრული სისტემის გარე ფაქტორებით გამოწვეული ხელშეშლებისაგან დაცვისა და ოპტიმალური ფუნქციონირების ანალიტიკური საკითხები -- 3.5. მეტეოროლოგიური პირობების შეფასება და მათი ანალიზი-- 3.6. გაზრდილი სიზუსტის, ერგონომიულობის და შემცირებული რისკფაქტორის ანალიზი სისტემის ფუნქციური მოდელირების თეორიული მაგალითის საფუძველზე--IV. ძირითადი დასკვნები -- დანართი 1. საავიაციო დანიშნულების საჰაერო სივრცე და სივრცეთა დანიშნულებისამებრ გამოყენების კლასიფიკაცია .-
dc.format.extent222 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceკოსმოსურ-თანამგზავრული ტექნოლოგიების ინტეგრაცია დაფრენის საავიაციო სისტემებში და მათი გამოყენების სამომავლო პერსპექტივები/ ბადრი, ნადარაია; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: ვანო, ზურაბიშვილი; საქართველოს საავიაციო უნ–ტი; თბილისი; 2020-222 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectსაჰაერო ტრანსპორტის ექსპლუატაციაen_US
dc.titleკოსმოსურ-თანამგზავრული ტექნოლოგიების ინტეგრაცია დაფრენის საავიაციო სისტემებში და მათი გამოყენების სამომავლო პერსპექტივებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf7.74 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.48 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.