Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/329182
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ზურაბიშვილი, ვანო | - |
dc.contributor.author | ნადარაია, ბადრი | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T12:00:32Z | - |
dc.date.available | 2021-03-02T12:00:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/329182 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- I. საჰაერო ხომალდების დაფრენის სისტემა -- 1.1. საჰაერო ხომალდების დაფრენის სისტემის ეტაპობრივი პროგრესის მიმოხილვა და ანალიზი-- 1.2. საჰაერო ხომალდების დაფრენის სისტემის აუცილებლობის განმარტებითი არსი -- 1.3. საჰაერო ხომალდების თანამედროვე ინსტრუმენტული დაფრენის სისტემის პრინციპული საფუძვლები; ILS და MLS -- II. კოსმოსურ-თანამგზავრული ტექნოლოგია და დედამიწის პლანეტარული თვისებები -- 2.1. დედამიწის საკოორდინაციო ორიენტირები და კოსმოლოგიური აღწერილობა -- 2.2. გლობალური ნავიგაციის თანამგზავრული სისტემა და მოქმედების პრინციპი -- 2.3. დედამიწის ხელოვნური თანამგზავრის ორბიტები და მათი კლასიფიკაცია -- 2.4. თნამგზავრული ნავიგაციური სისტემის სეგმენტაცია და სიგნალების აგებულება -- 2.5. დედამიწის ატმოსფერო უცხო კოსმოსურ სხეულებთან მიმართებაში და ატმოსფერული შრეების აგებულება, ატმოსფერული რეფრაქციის ზეგავლენა თანამგზავრულ სიგნალებზე -- 2.6. დიფერენციალური გლობალური პოზიცირების სისტემა (DGPS) -- 2.7. დიფერენციალური გლობალური პოზიცირების სისტემის ფუნქციონირების პრინციპები და ქმედითუნარიანობის ანალისი GBAS და SBAS დაფარვის არეალის მაგალითზე -- III. საჰაერო ხომალდების თანამედროვე დაფრენის სისტემისა და თანამგზავრული ტექნოლოგიების სინთეზური კონცეფცია -- 3.1. თანამგზავრული სიგნალებით შექმნილი ვირტუალურ-კოორდინირებული სივრცე--3.2. აეროპორტებისა და მათი მიმდებარე საჰაერო სივრცის მოდელირება ვირტუალური კოორდინატებით შექმნილი მარშრუტებისა და ასაფრენ-დასაფრენი ეშელონების ეფექტურობის ანალიზის გზით--3.3. ელექტრომაგნიტური ველები და მათი თავსებადობის ანალიზი--3.4. დედამიწის ხელოვნური თანამგზავრული სისტემის გარე ფაქტორებით გამოწვეული ხელშეშლებისაგან დაცვისა და ოპტიმალური ფუნქციონირების ანალიტიკური საკითხები -- 3.5. მეტეოროლოგიური პირობების შეფასება და მათი ანალიზი-- 3.6. გაზრდილი სიზუსტის, ერგონომიულობის და შემცირებული რისკფაქტორის ანალიზი სისტემის ფუნქციური მოდელირების თეორიული მაგალითის საფუძველზე--IV. ძირითადი დასკვნები -- დანართი 1. საავიაციო დანიშნულების საჰაერო სივრცე და სივრცეთა დანიშნულებისამებრ გამოყენების კლასიფიკაცია . | - |
dc.format.extent | 222 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | კოსმოსურ-თანამგზავრული ტექნოლოგიების ინტეგრაცია დაფრენის საავიაციო სისტემებში და მათი გამოყენების სამომავლო პერსპექტივები/ ბადრი, ნადარაია; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: ვანო, ზურაბიშვილი; საქართველოს საავიაციო უნ–ტი; თბილისი; 2020-222 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | საჰაერო ტრანსპორტის ექსპლუატაცია | en_US |
dc.title | კოსმოსურ-თანამგზავრული ტექნოლოგიების ინტეგრაცია დაფრენის საავიაციო სისტემებში და მათი გამოყენების სამომავლო პერსპექტივები | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 7.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Avtoreferati.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.