Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/329185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგოგიაშვილი, ფრიდონ-
dc.contributor.authorკოჩაძე, ირაკლი-
dc.date.accessioned2021-03-03T09:10:45Z-
dc.date.available2021-03-03T09:10:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/329185-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი 1. თანამედროვე ეტაპზე მსოფლიოს საავტომობილო გზებზე მომხდარი საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების ანალიზი და მათი დინამიკური ასპექტების ტენდენციები -- თავი 2. საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების მოხდენაზე მოქმედი მიზეზ-შედეგობრივი ფაქტორების გავლენის ხარისხის შეფასება-- თავი 3. გასწრების მანევრის უსაფრთხოდ შესრულების კრიტერიუმების და პარამეტრების თეორიული კვლევა -- თავი 4. მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის მიზნით-- გასატარებელი ინოვაციური ღონისძიებები -- საერთო დასკვნები და რეკომენდაციები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართები .-
dc.format.extent210 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherქუთაისიen_US
dc.sourceსაგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების გამომწვევი მიზეზების გამოკვლევა და მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველმყოფი ინოვაციური ღონისძიებების დამუშავება /ირაკლი, კოჩაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: ფრიდონ, გოგიაშვილი; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ქუთაისი, 2020-210 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectსაგზაო ტრანსპორტიen_US
dc.subjectსაინჟინრო ლოგისტიკაen_US
dc.titleსაგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევების გამომწვევი მიზეზების გამოკვლევა და მოძრაობის უსაფრთხოების უზრუნველმყოფი ინოვაციური ღონისძიებების დამუშავებაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf4.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf2.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.