Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorლორია, კახაბერ-
dc.contributor.authorთოდუა, ნინო-
dc.date.accessioned2021-05-20T11:57:18Z-
dc.date.available2021-05-20T11:57:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333452-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. მსოფლიო ლიტერატურის კლასიკოსთა ნაწარმოებების ალუზია-რემინისცენციები ქართულ პოსტმოდერნისტულ დრამატურგიაში -- 1.1. პოსტმოდერნიზმი _ ლიტერატურული დისკურსი -- 1.2. „ლისისტრატე“ ძვ. წ. IV და ახ. წ. XXI საუკუნეებში (არისტოფანეს „ლისისტრატე“, მიხო მოსულიშვილის „ლისისტრატე კალიპიგოსი ანუ ჯარის დამშლელი მშვენიერი უკანალით“ და ლაშა ბუღაძის „ლისისტრატე“) -- 1.3. ფაუსტური ვნებების გარეშე დარჩენილი ადამიანი (გოეთეს „ფაუსტი“ და ლაშა ბუღაძის „ნუგზარი და მეფისტოფელი“) -- 1.4. დაკარგული ღმერთის ძიებაში (ფრიდრიხ ნიცშეს „ესე იტყოდა ზარატუსტრა“ და რეზო კლდიაშვილის „ზარატუსტრას ჟამი“) -- 1.5. განწირულობის ტრაგედია (უილიამ შექსპირის „მეფე ლირი“ და ოთარ ბაღათურიას „მეფე ლირი თავშესაფარში“) -- 1.6. ჰამლეტურის დესაკრალიზაცია (უილიმ შექსპირის „ჰამლეტ დანიის პრინცი“ და დათო ტურაშვილის „ჯამლეტი გლ დანიის პრინცი“) -- 1.7. დევნილი და განწირული სიყვარული (უილიამ შექსპირის „რომეო და ჯულიეტა“ და გურამ ბათიაშვილის „რომა და ჯულია“) -- II თავი. დრამატურგები ძალადობის წინააღმდეგ _ ფსიქოლოგიურ-ფილოსოფიური ასპექტები -- 2.1. ძალადობის არსის გაგებისათვის -- 2.2. ციხე, ანუ ცხოვრება, რომელსაც შევეჩვიეთ (ალექს ჩიღვინაძის პიესა „სიკვდილის დღის საჩუქარი“) -- 2.3. გზა მსხვერპლიდან მოძალადამდე (დავით გაბუნიას პიესა „რამდენიმე დამამძიმებელი გარემოება“) -- 2.4. სამშობლოსმოწყვეტილთა ნებაყოფლობითი მსხვერპლი (დათო ტურაშვილის პიესა „დოდოს მოლოდინში“) -- 2.5. „რის დავიწყებასაც დღემდე ვერ ვახერხებ...“ (ერეკლე დეისაძის პიესა „FaceFack“) -- 2.6. „ჩვენ პრობლემები არ გვაქვს...“ (გურამ მეგრელიშვილის პიესა „როგორ გავაკეთოთ ბიჭი“) -- 2.7. ფსევდომორჩილების ტრაგიზმი (ირმა ტაველიძის პიესა „მაქსს უყვარს მარია“) -- 2.8. საზოგადოების მანკიერებათა მხილება (მიხო მოსულიშვილის პიესა „ჩემო მეჟოლია...“) -- 2.9. სისუსტე _ ძალადობის მაპროვოცირებელი ფენომენი (სანდრო კაკულიას პიესა „ხიდზე წვიმს ან ცრის“) -- 2.10. ქვეცნობიერით გაცხადებული შიში (ზურა პაპიაშვილის პიესა „შვიდი სიზმარი“) -- დასკვნა -- ბიბლიოგრაფია-
dc.format.extent216 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectფილოლოგიაen_US
dc.titleპოსტსაბჭოთა პერიოდის ქართული დრამატურგიაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf1.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.