Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333473
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | გელაშვილი, მანანა | - |
dc.contributor.author | შავრეშიანი, ეთერ | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T08:17:47Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T08:17:47Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333473 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- თავი I: ხელოვნებისა და თავისუფლების ურთიერთკავშირი აირის მერდოკის რომანებში -- 1.1. თავისუფლების დანიშნულება და მისი გავლენა ხელოვნებაზე აირის მერდოკის პირველ რომანში „ბადის ქვეშ“ -- 1.2. ბრძოლა ხელოვნებისა და თავისუფლებისათვის რომანში „სასახლექვიშაში“ -- 1.3. ხელოვნებისა და თავისუფლების დანიშნულება რომანში „შავი პრინცი“ -- 1.4. თავისუფლება და ხელოვნება რომანში „მონაზვნები და ჯარისკაცები“ -- თავიII. მერდოკი და შექსპირი -- 2.1. უილიამ შექსპირი - აირის მერდოკისმთავარიმეტოქე -- 2.2. კომედიისა და პაროდიის ცნება აირის მერდოკის რომანში „სასიამოვნო და მართალი“ -- 2.3. შექსპირის ჰამლეტის პაროდირება აირის მერდოკის რომანში „შავი პრინცი“ -- 2.4.შექსპირის პიესა „ქარიშხალი“ აირის მერდოკის რომანში „ზღვა, ზღვა“ -- თავი III. სიყვარული და ხელოვნება აირის მერდოკის რომანებში -- 3.1. გზა გაუცხოებიდან ჭეშმარიტი ხელოვნების სიყვარულამდე რომანში „ბადის ქვეშ“ -- 3.2. კიდევ ერთხელ „შავ პრინცზე“ -- 3.3. ხელოვნება და სიყვარული აირის მერდოკის რომანში „ზღვა, ზღვა“ -- დასკვნა -- ბიბლიოგრაფია -- დანართები | - |
dc.format.extent | 159 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.subject | ფილოლოგია | en_US |
dc.title | ხელოვანისა და ხელოვნების დანიშნულება აირის მერდოკის რომანებში | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.