Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333779
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ღაჭავა, გელა გაბოს ძე (1966) | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-28T11:58:59Z | - |
dc.date.available | 2021-05-28T11:58:59Z | - |
dc.date.issued | 2019-02-08 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333779 | - |
dc.description | ფოტო გადაღებულია ქუთაისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის საჯარო ბიბლიოთეკის ანტონ ლორთქიფანიძის სახელობის სამკითხველო დარბაზში, რამაზ (ბაჩო) იოსელიანის წიგნის ,,რატომ დაიწერა ვეფხისტყაოსანი“ წარდგინებაზე. | en_US |
dc.description.abstract | რამაზ (ბაჩო) იოსელიანი - ისტორიკოსი, პედაგოგი და ხელოვნებათმცოდნე. თეოლოგი, ოტია იოსელიანის საზოგადოების დამფუძნებელი. გრიგოლ ქობალიანი - პროფესორი, ქუთაისის ილია ჭავჭავაძის სახ. საჯარო ბიბლიოთეკის დირექტორი. ლია კუხიანიძე - ფილოლოგი, ანდრია რაზმაძის სახ. ქუთაისის №41 ფიზიკა - მათემატიკის საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.subject | ჯგუფური ფოტო | en_US |
dc.subject | იოსელიანი, რამაზი (ბაჩო) ოტიას ძე (1951) | en_US |
dc.subject | ქობალიანი, გრიგოლი (გია) ნიკოლოზის ძე (1958) | en_US |
dc.subject | კუხიანიძე, ლია | en_US |
dc.subject | პედაგოგი | en_US |
dc.subject | თეოლოგი | en_US |
dc.subject | ისტორიკოსი | en_US |
dc.subject | ფილოლოგი | en_US |
dc.subject | ხელოვნებათმცოდნე | en_US |
dc.subject | საჯარო ბიბლიოთეკა | en_US |
dc.subject | სამკითხველო დარბაზი | en_US |
dc.subject | წიგნის წარდგინება | en_US |
dc.title | ბაჩო იოსელიანი, გია ქობალიანი, ლია კუხიანიძე | en_US |
dc.title.alternative | რამაზ (ბაჩო) იოსელიანის ფოტოალბომიდან | en_US |
dc.type | Image | en_US |
dc.rights.holder | ქუთაისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის საჯარო ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ქალაქ ქუთაისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის საჯარო ბიბლიოთეკა |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
B. Ioseliani 0026.JPG | რექტო | 165.28 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.