Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/481465
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | რუსიეშვილი, მანანა | - |
dc.contributor.author | ზარდიაშვილი, ნათია | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-01T13:06:07Z | - |
dc.date.available | 2024-02-01T13:06:07Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/481465 | - |
dc.description.tableofcontents | შინაარსი -- აბსტრაქტი -- შესავალი -- თავი I. ემოციის შესწავლის ასპექტები -- 1.1 თეორიები ემოციის შესახებ: კრიტიკული მიმოხილვა -- 1.2 ემოციის გამოხატვა და აღქმა როგორც კულტურულად განპირობებული პროცესი -- 1.3 ემოციის სტერეოტიპირება გენდერის მიხედვით -- 1.4 ემოციის შესწავლის კოგნიტური და ლინგვისტური ასპექტები -- 1.5 ემოცია საჯარო გამოსვლების კონტექსტში -- თავი II დარწმუნებითი კომუნიკაციის სოციოლინგვისტური ასპექტები -- 2.1 დარწმუნებითი კომუნიკაცია და ემოცია -- 2.2. სოციალური იდენტობის შექმნა -- 2.3 ემოციის ფრეიმინგი -- თავი III. ემოციის ფრეიმინგის კვლევა და მსმენელზე ორიენტირებული მიდგომა საჯარო გამოსვლებში -- 3.1. გრაისის კოოპერაციის პრინციპის მართებულობა და თვისობრივი მაქსიმის როლი საჯარო გამოსვლის დისკურსში -- 3.2 იდეალური მსმენელის კონცეპტი და სუბიექტურობის პარადოქსი -- თავი IV. კვლევა-ექსპერიმენტი -- 4.1 კვლევის მიზნები, საკვლევი მასალა და მეთოდოლოგია -- 4.2 კვლევის შედეგები -- ნაშრომის ზოგადი დასკვნები -- გამოყენებული სამეცნიერო ლიტერატურა | - |
dc.format.extent | 173 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.subject | ემოციის ფრეიმინგი | en_US |
dc.title | ემოციის ფრეიმინგი: დარწმუნებითი კომუნიკაციის სოციოლინგვისტური ასპექტები საჯარო გამოსვლებში | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zardiashvili_Natia_Disertacia.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.