Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/520244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსულავა, ნესტან-
dc.contributor.advisorთოდუა, მირანდა-
dc.contributor.authorნიშნიანიძე, ხათუნა-
dc.date.accessioned2024-11-06T13:06:20Z-
dc.date.available2024-11-06T13:06:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/520244-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. ისტორიული ნარატივი და მისი დრო-სივრცული მოდელი -- I.1 დავით გურამიშვილის ისტორიული ცნობიერებისთვის -- I.2 „დავითიანის“ ისტორიული დროისა და სივრცის განმსაზღვრელი რამდენიმე ტოპოსის შესახებ -- I.3 დატყვევებული ქვეყანა და კულტურა პრეკოლონიურ ხანაში და ტოტალიტარული დისკურსი -- თავი II. ავტობიოგრაფიული ნარატივი და მისი დრო-სივრცული მოდელი -- II.1. ავტობიოგრაფიული - სუბიექტურ/მშვინვიერი - დრო და სივრცე -- II.2. ხელნაწერს ჩართული ავტოპორტრეტისათვის -- II. 3 შემოქმედის დრო და სივრცე -- II. 4. გურამიშვილის ენა ქართული და მისი დრო-სივრცული გაგება -- თავი III. ბიბლიური ნარატივი და მისი დრო-სივრცული მოდელი -- III.1 სწავლის დრო - დავით გურამიშვილის სწავლა-განათლების კონცეფცია -- III.2 ბიბლიური დრო და სივრცე „დავითიანში" -- III.3 „დავითიანის“ სტრუქტურა, მისი ბიბლიური საზრისი -- თავი IV. „დავითიანის“ ლიტერატურული დრო და სივრცე -- IV. 1. ინტერტექსტუალიზმი -- IV.2. ბაროკო და „დავითიანი“ -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent197 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectთანამედროვე ქართული ლიტერატურაen_US
dc.subjectლიტერატურის თეორიაen_US
dc.titleდროისა და სივრცის მხატვრული აღქმა დავით გურამიშვილის შემოქმედებაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nishnianidze_Xatuna_Disertacia.pdf1.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Nishnianidze_Xatuna_Avtoreferati.pdf741.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.