Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/524007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorთავდგირიძე, ლელა-
dc.contributor.advisorახვლედიანი, მაია-
dc.contributor.authorკაპანაძე, თინათინ-
dc.date.accessioned2024-11-28T09:36:39Z-
dc.date.available2024-11-28T09:36:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/524007-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. შტრიხები გიორგი თავზიშვილის ცხოვრებიდან და მისი მეცნიერული მემკვიდრეობის შესწავლის ისტორიიდან -- თავი II. პედაგოგიკის ზოგადი საფუძვლების საკითხები გიორგი თავზიშვილის ნააზრევში -- ა) გიორგი თავზიშვილი – ქართული პედაგოგიკის თეორეტიკოსი -- ბ) პატრიოტიზმისა და ინტერნაციონალიზმის აღზრდის საკითხები გიორგი თავზიშვილის პედაგოგიკურ ნააზრევში -- გ) პოლიტექნიკური განათლების საკითხები გიორგი თავზიშვილის პედაგოგიკურ ნააზრევში -- თავი III. ქართულ საგანმანათლებლო დაწესებულებათა ისტორიის საკითხები გიორგი თავზიშვილის ნააზრევში -- ა) გიორგი თავზიშვილი – X-XVIII საუკუნების საქართველოსა და უცხოეთში არსებულ ქართულ სასწავლო დაწესებულებათა ისტორიის მკვლევარი -- ბ) ქართული სასწავლო დაწესებულებანი XIX საუკუნის პირველი ნახევრის საქართველოში -- გ) ქართული სასწავლო დაწესებულებანი XIX საუკუნის მეორე ნახევრის საქართველოში -- თავი IV. გიორგი თავზიშვილი – ქართველ და უცხოელ მოღვაწეთა პედაგოგიკური შეხედულებების მკვლევარი -- დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent160 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherბათუმიen_US
dc.subjectპედაგოგიკაen_US
dc.titleგიორგი თავზიშვილის პედაგოგიკური მემკვიდრეობა და თანამედროვეობაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kapanadze_Tinatin_Disertacia.pdf584.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Kapanadze_Tinatin_Avtoreferati.pdf230.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.