Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/541847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorბელქანია, ნოდარ-
dc.contributor.authorშატბერაშვილი, ვაჟა-
dc.date.accessioned2025-03-19T07:45:47Z-
dc.date.available2025-03-19T07:45:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/541847-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. სადისერტაციო თემის კვლევამდელი სჯანი -- 1.1.კულტურის, პოლიტიკისა და კულტურის პოლიტიკის ისტორიული და თანამედროვე დეფინიციები -- 1.2.კულტურის პოლიტიკის არსი და მახასიათებლები -- 1.3.კულტურის პოლიტიკის საერთაშორისო მოდელები -- 1.4.კულტურათა კლასიფიცირება და ქართული კულტურის მარკერ-მახასიათებლები -- თავი II. საქართველოს კულტურის პოლიტიკის მოდელის ისტორიული გზა -- 2.1.საქართველოს კულტურის პოლიტიკის მოდელის თავისებურებანი XIX საუკუნემდე -- 2.2.კულტურის პოლიტიკის მოდელი რუსეთის იმპერიაში შემავალ საქართველოში (XIX საუკუნე-XX საუკუნის დასაწყისი) -- 2.3.საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკის კულტურის პოლიტიკის მოდელი -- 2.4.საბჭოთა საქართველოს კულტურის პოლიტიკის მოდელი -- თავი III. თანამედროვე საქართველოს კულტურის სახელმწიფო პოლიტიკის მოდელი -- 3.1.კულტურის პოლიტიკის მოდელი გარდამავალ პერიოდში (1991-1995) -- 3.2.თანამედროვე საქართველოს კულტურის სახელმწიფო პოლიტიკა -- 3.3.თანამედროვე საქართველოს კულტურის სახელმწიფო პოლიტიკის ინსტიტუციური მართვის სისტემა -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent398 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectორგანიზაციული და პერსონალური განვითარებაen_US
dc.titleთანამედროვე საქართველოს კულტურის სახელმწიფო პოლიტიკის მოდელი და მისი ინსტიტუციური მართვის სისტემაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shatberashvili_Vazha_Disertacia.pdf2.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.