Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/11616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorმაჭარაშვილი, ნანა-
dc.contributor.editorჯაბუა, ნათელა-
dc.date.accessioned2013-02-14T11:42:30Z-
dc.date.available2013-02-14T11:42:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn978-9941-10-548-7-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/11616-
dc.description.abstractნაშრომში განხილულია ეფექტური სწავლების მნიშვნელობა მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვისა და წარმართვისათვის; ეფექტური სწავლების მრავალმხრივი ტექნოლოგიისა და სტრატეგიის გამოყენების თავისებურებები სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების სწავლების პროცესში, ხელოვნების გაკვეთილის დაგეგმვისა და წარმართვის, აგრეთვე მიღებული შედეგების ანალიზისა და შეფასების მექანიზმები; მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ალტერნატიული გზები და საშუალებები. წიგნი მნიშვნელოვან დახმარებას გაუწევს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების მასწავლებელს სასწავლო პროცესში ეროვნული სასწავლო გეგმითა და საგნობრივი საგანმანათლებლო სტანდარტით განსაზღვრული შედეგების მიღწევაში, ხელს შეუწყობს მის პროფესიულ განვითარებას, ეროვნული სასერტიფიკაციო გამოცდებისათვის მზადებას. ნაშრომი განკუთვნილია ხელოვნების დიდაქტიკის პრობლემებით დაინტერესულ პირთათვის (ხელოვნების მასწავლებლებისათვის, აღნიშნული პროფილის კადრის მომზადებისა და პროფესიული განვითარების სისტემის წარმომადგენლებისათვის).en_US
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. ეფექტური სწავლების კონცეპტუალური საფუძვლები -- I.1 პიროვნების განვითარებაზე ორიენტირებული საგანმანათლებლო კონცეფცია -- I.2. ეროვნული სასწავლო გეგმა და საგნობრივი პროგრამა სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში -- I.3. თანამშრომლობითი სწავლების პრინციპები და რეალიზაციის ფორმები -- თავი II. ეფექტური სწავლების ტექნოლოგიები -- II.1. სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება -- II.2. პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება -- თავი III. ეფექტური სწავლების სტრატეგიები -- III.1. სწავლების სტრატეგიები და მეთოდები -- • გონებრივი იერიში -- • დისკუსია -- • დემონსტრირების მეთოდი -- • როლური თამაში/სიმულაცია -- • კოგნიტური დიაგრამები -- • მსგავსებისა და განსხვავების მეთოდი -- • კლასიფიკაციის მეთოდები -- • შეჯამებისა და ჩანაწერების გაკეთ -- • უკუქცევითი სწავლების მეთოდი -- • ხელოვნების ნიმუშის ეტაპობრივი ანალიზის მეთოდი -- თავი IV. ხელოვნების გაკვეთილის დაგეგმვა, მარ¬თვა და ევალუაცია -- IV.1. ხელოვნების გაკვეთილის დაგეგმვის ზოგადი პრინციპები -- IV.2. ხელოვნების გაკვეთილის კონსტრუირების თავისებურებები -- IV.3. ინტეგრირებული გაკვეთილი -- IV.4. მოსწავლეთა ცოდნისა და უნარ-ჩვევების შეფასება -- IV.5. გაკვეთილის შეფასება და მასწავლებლის პროფესიული განვითარება -- რეზიუმე -- ლიტერატურა.-
dc.format.extent73 გვ.-
dc.format.extent73 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : მერიდიანიen_US
dc.relation.isformatofსახვითი და გამოყენებითი ხელოვნებაen_US
dc.subjectსახვითი ხელოვნება - მეთოდური სახელმძღვანელოებიen_US
dc.subjectგამოყენებითი ხელოვნება - მეთოდური სახელმძღვანელოებიen_US
dc.titleეფექტური სწავლების ტექნოლოგიები და სტრატეგიები (სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება)en_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teqnologiebi_Da_Strategiebi.pdf1.15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.