Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/138145
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | ონიანი, არსენა | - |
dc.contributor | ქალდანი, მაქსიმე | - |
dc.contributor | ონიანი, ალექსანდრე | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-25T11:40:03Z | - |
dc.date.available | 2016-01-25T11:40:03Z | - |
dc.date.issued | 1979 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/138145 | - |
dc.description | აღწერილობას ახლავს ორი ელექტრონული რესურსი : სკანირებული და გატექსტებული ფაილი | - |
dc.format.extent | 296 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი : მეცნიერებათა აკადემია | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ტომი IV; | - |
dc.source | სვანური პროზაული ტექსტები = Сванские прозаические тексты / საქ. სსრ მეცნ. აკად., ენათმეცნ. ინ-ტი. - თბილისი, 1957-1979. 4 : ლაშხური კილო = Лашхский диалект / ტექსტები შეკრიბეს არსენა ონიანმა, მ. ქალდანმა და ალექსანდრე ონიანმა ; რედ. გაუკეთეს მ. ქალდანმა და ლ. ონიანმა. - მეცნიერება, 1979. - 293 გვ.. - (მასალები ქართველურ ენათა შესწავლისათვის ; 7). - შენიშვნები: გვ. 278-285. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, წიგნსაცავის განყოფილება, K 178.272/3) | en_US |
dc.subject | სვანური ენა | en_US |
dc.subject | სვანური ტექსტები | en_US |
dc.subject | სვანური ენის დიალექტები | en_US |
dc.title | სვანური პროზაული ტექსტები : ტომი IV | en_US |
dc.title.alternative | Сванские прозаические тексты | en_US |
dc.title.alternative | ლაშხური კილო | en_US |
dc.title.alternative | Лашхский диалект | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | წიგნადი ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lashxuri_Kilo_Tomi_IV.pdf | 97.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Svanuri_Prozauli_Teqstebi_1979_Tomi_IV_Gateqstebuli.pdf | 28.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.