ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/164736
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorზედგინიძე, ირაკლი-
dc.contributor.authorმენაბდე, თამარ-
dc.date.accessioned2016-07-08T09:04:47Z-
dc.date.available2016-07-08T09:04:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/164736-
dc.description.tableofcontentsშესავალი თავი 1. ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები. თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია–– 1.1. ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები–– თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია; 1.2 ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები–– თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია–– 1.3. ბოლონიის დეკლარაციის პრინციპები–– თუნინგის მიზნები და მეთოდოლოგია–– 1.4. ხარისხის გაუმჯობესება აკადემიური პროგრამების დონეზე–– თუნინგის მიდგომა–– 1.5. თუნინგის მიდგომების გამოყენება საქართველოს უმაღლესი განათლების სისტემაში–– თავი 2. განათლების ხარისხის მართვა–– 2.1. ხარისხის მართვის პრობლემა–– 2.2. ხარისხის მართვა ISO 9000 სერიის სტანდარტების საფუძველზე–– 2.3. უმაღლესი სასწავლებლის ხარისხის მენეჯმენტის სისტემა––2.4. ხარისხის ტოტალური მართვის (TQM) პრინციპების დანერგვა უმაღლესი განათლების ხარისხის ამაღლებაში–– 2.5. ხარისხის მართვის მეთოდებისა და საშუალებების კლასიფიკაცია–– თავი 3. ხარისხის მენეჯმენტის განვითარების თანამედროვე კონცეფცია–– 3.1. უმაღლეს სასწავლებელში განათლების ხარისხის მართვის საკითხები სწავლების ბოლონიის სისტემაზე გადასვლის პირობებში–– 3.2. ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის მოდელის არჩევა–– 3.2.1. ჰოლანდიურ _ ბელგიური მოდელი (ადაპტირებული ბოლონიის პროცესთან)–– 3.2.2. მოდელი––რომელიც ეფუძნება ლისაბონის კონვენციას (შეიცავს ბოლონიის პროცესის მოთხოვნებს უმაღლესი განათლების ხარისხისადმი)–– თავი 4. პრემიები ხარისხის სფეროში–– ადაპტირებული საორგანიზაციო სტრუქტურები–– 4.1. ხარისხის კონკურსების ორგანიზაციული საკითხები–– ხარისხის პრემიების მოდელები და კრიტერიუმები–– 4.1.1. დემინგის პრემია–– 4.1.2. მალკომ ბოლდრიჯის ნაციონალური პრემია–– 4.1.3. ხარისხის ევროპული პრემია–– 4.1.4. ხარისხის იაპონური პრემია–– 4.1.1. დემინგის პრემია–– 4.1.2. მალკომ ბოლდრიჯის ნაციონალური პრემია–– 4.1.3. ხარისხის ევროპული პრემია–– 4.1.4. ხარისხის იაპონური პრემია–– 4.2. გარემოს ზეგავლენა უმაღლესი განათლების ორგანიზაციის სტრუქტურაზე–– 4.3. უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების თანამედროვე ადაპტირებული სტრუქტურები–– 4.3.1. მატრიცული უნივერსიტეტი–– 4.3.2. TQM პრინციპებზე ორიენტირებული ორგანიზაციის სტრუქტურა–– თავი 5. სასწავლო პროცესის ხარისხის შეფასების სისტემა–– 5.1. სპეციალისტების მომზადების ხარისხზე მოქმედი ფაქტორების ანალიზი–– 5.2. სასწავლო პროცესის ხარისხის შეფასების ძირითადი პრინციპები–– გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent148 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceხარისხის მართვა საგანმანათლებლო სისტემაში / თ. მენაბდე; დის... დოქტ. აკად. / ხელმძღვ.: ირაკლი ზედგენიძე; რევაზ ჟვანია; საქ. ტექ. უნ-ტი., თბ., 2011 - 148 გვ. - -ბიბლიოგრ: გვ. 145-148. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectგანათლებაen_US
dc.subjectინფორმატიკაen_US
dc.subjectმართვის სისტემებიen_US
dc.titleხარისხის მართვა საგანმანათლებლო სისტემაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf1.39 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება