ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171237
სათაური: ელექტრონული მარკეტინგის განვითარების პრობლემები და პერსპექტივები საქართველოში
ავტორები: აბულაძე, რატი
საკვანძო სიტყვები: ელექტრონული მარკეტინგი
ეკონომიკა
გამოცემის თარიღი: 2008
გამომცემელი: თბილისი
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf1.81 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება