Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსამსონაძე, ანა-
dc.contributor.authorგელაშვილი, ალეკო-
dc.date.accessioned2016-09-02T08:54:04Z-
dc.date.available2016-09-02T08:54:04Z-
dc.date.issued2013-12-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171618-
dc.description.tableofcontents1. შესავალი -- 2. თავი I - არქეოლოგიური ძეგლების კვლევა ქორეოგრაფიულ ასპექტში (XXI საუკუნის ორი ნაშრომის მაგალითზე) -- 3. თავი II - მროკავ-მლოცველი ფიგურები -- 4. თავი III - ცეკვა “სამაიას” ისტორიული ძირები ენეოლოთის ხანის არქეოლოგიური ძეგლების ფონზე -- 5. თავი IV - თრიალეთის ვერცხლის თასის იკონოგრაფიული სისტემა ქორეოფოლკლორის თვალსაზრისით -- 6. თავი V - გვიანბრინჯაო-ადრერკინის ხანის არქეოლოგიურ ძეგლებზე ფიქსირებული საცეკვაო ქმედებები -- 7. თავი VI - სამადლოს ქვევრის მოხატულობა და მოცეკვავეთა გამოსახულებები რიტუალური ატრიბუტიკის გარეშ -- 8. დასკვნა -- 9. გამოყენებული ლიტერატურა -- 10. ილუსტრაციები.-
dc.format.extent244 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceქართული ცეკვა არქეოლოგიურ ძეგლთა იკონოგრაფიულ სისტემაში/ა.გელაშვილი; დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: ანა სამსონაძე; საქ. შ.რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნ–ტი; თბ., 2013–244 გვ.- - ბიბლიოგრ.: 240-244. UDC: 793 3(479.22)+902 2(479.221.1)+903.27(479.22) (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.917)en_US
dc.subjectქართული ცეკვაen_US
dc.subjectარქეოლოგიური გათხრები საქართველოშიen_US
dc.subjectანთროპომორმული ფიგურებიen_US
dc.subjectგასართობი და საშემსრულებლო ხელოვნებაen_US
dc.titleქართული ცეკვა არქეოლოგიურ ძეგლთა იკონოგრაფიულ სისტემაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf10.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf3.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.