Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/316212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorბოსტანაშვილი, დავით-
dc.contributor.authorსალუქვაძე, თამარ-
dc.date.accessioned2020-02-06T08:23:32Z-
dc.date.available2020-02-06T08:23:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/316212-
dc.description.tableofcontentsტიტულის გვერდი --ხელმოწერების გევრდი-- საავტორო უფლებების გვერდი-- რეზიუმე ( ქართულ ენაზე ) --რეზიუმე ( ინგლისურ ენაზე ) --შესავალი -- I თავი. მუსიკისა და არქიტექტურის ურთიერთობის შესახებ --1.1 მუსიკის ფენომენი-- 1.2 არქიტექტურის ფენომენი-- 1.3 მუსიკისა და არქიტექტურის, როგორც ხელოვნების დარგთა ისტორიული ასპექტები --1.4 მუსიკალური და არქიტექტურული ენების ურთიერთშეღწევადობის შესახებ --II თავი. მუსიკალურობა, როგორც არქიტექტურული შემოქმედებითი მეთოდის შემადგენელი --2.1 არქიტექტურის მუსიკალურობის გამოვლენა -- 2.2 არქიტექტურის მხატვრული გამომსახველობა, როგორც მისი მუსიკალურობის ხარისხობრივი მახასიათებელი -- 2.3 არქიტექტურის ,,ტექნოლოგიაში’’ მუსიკალურობის გამოვლენა გრაფიკული ანალიზის საშუალებით. (ქართულ ჯვარ - გუმბათოვანი ძეგლის - სვეტიცხოვლის მაგალითზე)--საერთო დასკვნები და რეკომენდაციები-- ილუსტრაციები და ნახაზები --დანართი--გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent147 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceმუსიკალურობა, როგორც არქიტექტურის ფენომენი/თამარ, სალუქვაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: დავით, ბოსტანაშვილი; საქართველოს ტექნიკური უნ-ტი., თბილისი; 2019-147 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectარქიტექტურამცოდნეობაen_US
dc.titleმუსიკალურობა, როგორც არქიტექტურის ფენომენიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf4.8 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.86 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.