Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/479795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorხეთაგური, ლევან-
dc.contributor.authorმღებრიშვილი, იური-
dc.contributor.editorკახიძე, თეონა-
dc.date.accessioned2024-01-24T10:16:27Z-
dc.date.available2024-01-24T10:16:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.isbn978-9941-18-021-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/479795-
dc.format.extent111 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტიen_US
dc.subjectთეატრის მენეჯმენტიen_US
dc.subjectკულტურის დაწესებულების მარკეტინგიen_US
dc.titleსაშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტი : მარკეტინგი, პროექტის მართვაen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sashemsruleblo_Xelovnebis_Menejmenti_2010.pdf12.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.