ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/49662
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.author | ხუხუა, გულნაზ | - |
dc.contributor.editor | დანელია, გრიგოლ | - |
dc.date.accessioned | 2014-08-21T09:47:47Z | - |
dc.date.available | 2014-08-21T09:47:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.isbn | 978-9941-0-6816-4 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/49662 | - |
dc.description.abstract | წინამდებარე წიგნში წარმოდგენილია პიროვნების ფორმირებასთან დაკავშირებული საკითხები. განხილულია სკოლისა და ოჯახის შეთანხმებული მუშაობის პედაგოგიური მნიშვნელობა აღზრდის ხარისხის ამაღლებაში | en_US |
dc.format.extent | 224 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.subject | პედაგოგიკა | en_US |
dc.subject | აღზრდის ფაქტორი პიროვნების ფორმირებაში | en_US |
dc.subject | მეტყველება | en_US |
dc.subject | სენტენციები | en_US |
dc.subject | ინკლუზიური განათლება | en_US |
dc.title | პედაგოგიკური ნარკვევები | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | წიგნადი ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Pedagogikuri_Narkvevebi.pdf | 537.64 kB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება