Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/497888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorტურავა, მარინა-
dc.contributor.authorანთაძე, ციცინო-
dc.date.accessioned2024-05-22T06:59:47Z-
dc.date.available2024-05-22T06:59:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/497888-
dc.description.tableofcontentsსარჩევი -- შესავალი -- თავი I. საგანმანათლებლო დისკურსის ისტორიიდან -- 1.1. მსოფლიო საგანმანათლებლო მოდელები -- 1.2. სწავლა-აღზრდის კონცეპტები საქართველოში -- თავი II. აღზრდის კონცეპტები XX საუკუნის მეორე ნახევრის ქართულ ლიტერატურაში -- 2.1. პიროვნებად ჩამოყალიბების რეცეფცია-რეფლექსიები ნოდარ დუმბაძის „ჰელადოსში -- 2.2. აღზრდის კონცეპტი (მოზარდის სახე) რევაზ ინანიშვილის პროზაში -- 2.3. მოზარდის სახე ჯემალ ქარჩხაძის მოთხრობაში „სასწაული“ -- 2.4. სკოლის საბჭოთა მოდელი გოდერძი ჩოხელის „ლუკას სახარების“ მიხედვით -- თავი III. მოზარდთა ფსიქოტიპ(ებ)ი პოსტმოდერნისტულ ტექსტში -- 3.1. კონცეპტები „პირველი სიყვარული“ და „ზრდა“ ნაირა გელაშვილის რომანში „მე ის ვარ“ -- 3.2. მოზარდის სახე ლაშა ბუღაძის პოსტმოდერნისტულ მინირომანში „ბოლო ზარი“ -- 3.3. მოზარდი და ოჯახი (თამარ გეგეშიძის „საშლელები“, ანა კორძაია-სამადაშვილის „გიმნაზისტკა“) -- 3.4. მოზარდი და „ომის ტრავმა“ (ნუგზარ შატაიძის „მოგზაურობა აფრიკაში“, თამთა მელაშვილის ,,გათვლა“) -- 3.4.1. ნუგზარ შატაიძის „მოგზაურობა აფრიკაში“ -- 3.4.2. თამთა მელაშვილის „გათვლა“ -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent180 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectთანამედროვე ქართული ლიტერატურაen_US
dc.subjectლიტერატურის თეორიაen_US
dc.titleაღზრდის კონცეპტები / მოზარდის სახე ქართულ ლიტერატურაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antadze_Tsitsino_Disertacia.pdf1.16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Antadze_Tsitsino_Avtoreferati.pdf417.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.