Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/6762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorშუბლაძე, გ.-
dc.contributor.authorმღებრიშვილი, ბ.-
dc.contributor.authorნანიტაშვილი, ნ.-
dc.contributor.authorხუხუა, ი.-
dc.date.accessioned2012-11-30T08:06:07Z-
dc.date.available2012-11-30T08:06:07Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.isbn978-9941-12-774-8-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/6762-
dc.description.abstract«მარკეტინგის საფუძვლები» ერთ-ერთი ძირითადი სასწავლო დისციპლინაა როგორც საბაზრო ეკონომიკის პირობებში მომუშავე წარმოება-გასაღების სპეციალისტების, ასევე საწარმოების (ფირმების) მენეჯერებისათვის. სახელმძღვანელოში განხილულია შემდეგი საკითხები: ბაზარი _ მარკეტინგის ობიექტური ეკონომიკური საფუძველი, მარკეტინგის არსი და მართვა, დაგეგმვა და კონტროლი, მარკეტინგული გარემო, მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიური და ინფორმაციული საფუძვლები, სასაქონლო ბაზრების კომპლექსური გამოკვლევა, გლობალური მარკეტინგი და სხვ. განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლების სტუდენტებისათვის, აგრეთვე მარკეტინგის საკითხებით დაინტერესებული პირებისათვის.en_US
dc.description.tableofcontentsშინაარსი; შესავალი ; თავი 1. ბაზარი — მარკეტინგის ობიექტური ეკონომიკური საფუძველი; 1.1. ბაზარი როგორც ეკონომიკურ ურთიერთობათა სისტემა; 1.2. ბაზრის ძირითადი ელმენტები. ბაზრის რეგულირება; თავი 2. მარკეტინგის არსი და სოციალურეკონომიკური მნიშვნელობა; 2.1. მარკეტინგის არსი და ფუნქციები; 2.2. მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები და ელემენტები; 2.3. მარკეტინგის სახეები და ტიპები; თავი 3. მარკეტინგის მართვა; 3.1. მარკეტინგული საქმიანობის მართვის პროცესი და ძირითადი კონცეფციები; 3.2. მარკეტინგის ორგანიზაცია საწარმოში (ფირმაში); 3.3. მარკეტინგის სამსახურების ამოცანები და ფუნქციები; თავი 4. დაგეგმვა და კონტროლი მარკეტინგის მართვის სისტემაში; 4.1. სტრატეგიული და ტაქტიკური დაგეგმვა მარკეტინგში; 4.2. ბიზნესგეგმა და მისი კავშირი მარკეტინგთან; 4.3. მარკეტინგის კონტროლი და მისი სახეები; 4.4. მარკეტინგის სარევიზიო გეგმა; თავი 5. მარკეტინგული გარემო; 5.1. მარკეტინგული გარემო და მისი მნიშვნელობა; 5.2. ფირმის მიკრო მარკეტინგული გარემო; 5.3. ფირმის მაკრო მარკეტინგული გარემო; თავი 6. მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიურ-ინფორმაციული და ორგანიზაციული საფუძვლები; 6.1. მარკეტინგული კვლევა, მისი მიზანი და ძირითადი ობიექტები; 6.2. მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიური საფუძვლები; 6.3. მარკეტინგული საქმიანობის ინფორმაციული უზრუნველყოფა; 6.4. მარკეტინგული კვლევის ორგანიზაცია; თავი 7. მომხმარებელთა შესწავლა; 7.1. მომხმარებელთა ტიპოლოგია და მისი განსაზღვრული ფაქტორები; 7.2. სამომხმარებლო საქონლის შეძენის პროცესი; 7.3. საწარმოო დანიშნულების საქონლის შეძენის პროცესის თავისებურებანი; თავი 8. ბაზრების გამოკვლევა და სეგმენტაცია; 8.1. ბაზრის გამოკვლევა და მისი ობიექტები; 8.2. ბაზრის ტევადობა. პროგნოზირება; 8.3. ბაზრის სეგმენტაცია როგორც ბაზრის გამოკვლევის მეთოდი; 8.4. ბაზრის მიზნობრივი სეგმენტი, მისი შეფასება და შერჩევა; 8.5. პოზიცირების მარკეტინგული სტრატეგიები; თავი 9. საქონელი და სასაქონლო პოლიტიკა; 9.1. საქონლის ცნება და კლასიფიკაცია; 9.2. სასაქონლო პოლიტიკის არსი და მისი შემუშავება; 9.3. სასაქონლო ნიშანი და მისი მნიშვნელობა მარკეტინგში; 9.4 ბრენდინგი; 9.5. ახალი საქონელი და მისი შექმნის პროცესი; 9.6. საქონლის სასიცოცხლო ციკლი; თავი 10. ფასი და ფასწარმოქმნა; 10.1. ფასის არსი და ფასწარმოქმნის სისტემა; 10.2. ფასწარმოქმნის პოლიტიკა და ფასწარმოქმნის პროცესის ეტაპები და მეთოდები; 10.3. ფასების დაწესებაზე მოქმედი ფაქტორები; 10.4. საბაზრო ფასების ფორმირების მექანიზმი; თავი 11. მარკეტინგული არხები და ლოგისტიკა; 11.1. მარკეტინგული არხების არსი, სახეები და დონეები; 11.2. ვერტიკალური, ჰორიზონტალური და კომბინირებული სისტემები; 11.3. მარკეტინგული არხების შერჩევა; 11.5. ლოგისტიკა; თავი 12. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა მარკეტინგის სისტემაში; 12.1. საცალო ვაჭრობა; 12.2. საბითუმო ვაჭრობა; თავი 13. მარკეტინგი საბანკო და სადაზღვევო საქმიანობაში და ფასიანი ქაღალდების ბაზარზე; 13.1. საბანკო მარკეტინგი; 13.2. სადაზღვევო საქმიანობის მარკეტინგი; 13.3. ფასიანი ქაღალდების ბაზარი, როგორც მარკეტინგის ობიექტი და მარკეტინგული სტრატეგიების თავისებურებანი ამ ბაზარზე; თავი 14. მარკეტინგული კომუნიკაციის სისტემა; 14.1. მარკეტინგული კომუნიკაციის კომპლექსის შესახებ; 14.2. რეკლამა როგორც მარკეტინგული კომუნიკაციის ფორმა და მისი სახეები; 14.3. პერსონალური გაყიდვები; 14.4. საზოგადოებასთან ურთიერთობები; 14.5. გასაღების სტიმულირება; თავი 15. ინტერნეტ-მარკეტინგი; 15.1. ინტერნეტი და მისი როლი მარკეტინგის განვითარებაში; 15.2. ელექტრონული ვაჭრობა; თავი 16. საერთაშორისო მარკეტინგის შესახებ; 16.1. საერთაშორისო მარკეტინგის არსი და წარმოშობის წინაპირობები; 16.2. გლობალური მარკეტინგული გარემო; 16.3. საერთაშორისო ბაზრებზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიები; 16.4. საერთაშორისო მარკეტინგის ძირითადი ელემენტები; თავი 17. მარკეტინგი და საზოგადოება; 17.1. საზოგადოებრიობა მარკეტინგის ნეგატიური მომენტების შესახებ; 17.2. მოქალაქეთა (მომხმარებელთა) მოქმედებანი მარკეტინგის რეგულირებისათვის; 17.3. მარკეტინგის ეთიკა ; განმარტებითი ლექსიკონი (გლოსარიუმი); ლიტერატურა;-
dc.format.extent450 გვ-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : უნივერსალიen_US
dc.subjectმარკეტინგიen_US
dc.titleმარკეტინგის საფუძვლებიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingis_Safudzvlebi.pdf4.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.