Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/11376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorმაისურაძე, ნანა-
dc.contributor.editorგუგუჩია, ოთარ-
dc.date.accessioned2013-02-12T06:39:53Z-
dc.date.available2013-02-12T06:39:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.isbn978-9941-12-779-3-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/11376-
dc.description.abstractწინამდებარე კურსში გადმოცემულია პედაგოგიკური კვლევის დაგეგმვისა და შედეგების მათემატიკური მეთოდების გამოყენების სპეციფიკა. განკუთვნილია განათლების ფაკულტეტის მაგინსტრანტებისათვის, სტუდენტებისათვის. დახმარებას გაუწევს პედაგოგებს, ფსიქოლოგებს, სოციოლოგებს.en_US
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- §1 პარამეტრული და არაპარამეტრული მათემატიკური სტატისტიკა -- §2 არაპარამეტრული მათემატიკური სტატისტიკის ძირითადი ამოცანა პედაგოგიკურ გამოკვლევებში -- §3 სტატისტიკური ჰიპოთეზის შემოწმების ზოგიერთი პრინციპი -- 1. ნულოვანი და ალტერნატიული ჰიპოთეზა -- 2. პრაქტიკულად შეუძლებლობის პრინციპი. მნიშვნელობის დონე და უტყუარობის დონე -- 3. ნულოვანი ჰიპოთეზის შემოწმების კრიტერიუმი -- 4. პირველი და მეორე გვარის შეცდომები -- §4 ორი დამოკიდებული შერჩევის შედეგების შედარება -- 1. დამოკიდებული და დამოუკიდებელი შერჩევა -- 2. მაკნამარას კრიტერიუმი -- 3. ნიშანთა კრიტერიუმი -- §5 უილქოქსონის კრიტერიუმის გამოყენების თაობაზე -- §6 ორი დამოუკიდებელი შერჩევის შედეგების შედარება -- 1. მედიანური კრიტერიუმი -- 2. χ2-მეთოდი -- 3. χ2-კრიტერიუმი მრავალი კატეგორიის სკალით -- 4. უილქოქსონ-მანი-უიტნის კრიტერიუმი -- 5. კოლმოგოროვ-სმირნოვის მეთოდი -- ლიტერატურა.-
dc.format.extent65 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : უნივერსალიen_US
dc.subjectპედაგოგიკაen_US
dc.subjectმათემატიკური სტატისტიკაen_US
dc.titleმათემატიკური მეთოდების გამოყენება პედაგოგიკურ გამოკვლევებშიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matematikuri_Metodebis_Gamokeneba.pdf504.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.