ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/150706
სათაური: მარკეტინგის ბიზნეს-პროცესების უნიფიცირებული და იმიტაციური მოდელირება
ავტორები: სურგულაძე, გია
ოხანაშვილი, მაია
სურგულაძე, გიორგი
საკვანძო სიტყვები: მარკეტინგი
მარკეტინგის იმიტაციური მოდელირება
გამოცემის თარიღი: 2009
გამომცემელი: თბილისი : ტექნიკური უნივერსიტეტი
ISBN: 978-9941-14-377-9
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
MarketingisBiznesprocesebisUnificirebuliDaImitaciuriModelireba.pdf2.67 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება