ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/490288
სათაური: სატელევიზიო რეკლამის ჩამოყალიბება საქართველოში : XX საუკუნის 80-90-იანი წლები
ავტორები: ზუბაშვილი, ვაჟა
საკვანძო სიტყვები: სატელევიზიო რეკლამა საქართველოში
გამოცემის თარიღი: 2018
გამომცემელი: თბილისი : კენტავრი
ISBN: 978-9941-9522-6-5
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Satelevizio_Reklamis_Chamoyalibeba_Saqartveloshi_2018.pdf19.16 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება